مجله حوادث

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای بازگشت از شمال کشور/ چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مجله رز درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده‌های پل دزدبن و انارک و حدفاصل سد کرج تا پورکان و محدوده بیلقان نیمه سنگین و پرحجم است.

وی ادامه داد:‌ در مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز در حدفاصل وانا تا بایجان مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده‌های گزنک ، آب اسک ، پلور و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده‌های گردنه امین آباد و شهر دماوند نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

شیرانی وضعیت ترافیک در آزادراه رشت – قزوین در محدوده شهر رودبار را نیز نیمه‌سنگین اعلام کرد و گفت: در آزادراه پردیس – تهران و در محور قدیم بومهن – تهران در محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران در حدفاصل پل حصارک تا آنلاین ویلا و پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک خبر داد و گفت: در آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی، محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک، برخی از مقاطع محور شهریار – تهران و محور آستارا – اردبیل و بالعکس نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی همچنین از یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس از ساعت 15 امروز ممنوع شد و از دقایقی پیش و با تخلیه کامل بار ترافیکی این محور، جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه شد.

شیرانی در پایان گفت:‌ رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های ۱۲۰ و 88255555 تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا