شهید رییسی اخلاص و سیاست را در کنار هم قرارداده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام

شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مدرسه امام خمینی (ره) قم با حضور طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد گفت: یکی از آرمان های مشترک بشریت عدالت است که البته برای تحقق این امر باید هزینه داد.

وی بیان کرد: شهدایی همانند رجایی، باهنر و بهشتی در دوران انقلاب اسلامی و شهدایی همانند آیت الله شهید رییسی در عصر حاضر تاثیرات عمیقی بر جامعه ما داشتند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با اشاره به تشییع تاریخی پیکرهای شهدای خدمت از سوی ملت ایران گفت: این سرمایه عظیم اجتماعی حاصل خون پاک شهدای گرانقدر است که باید از آن حراست کرد.

وی ادامه داد: ملت رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند که باید تقویت شوند، چرا که این سرمایه اجتماعی برای آینده نظام اسلامی به خصوص در انتخاب پیش روی ریاست جمهوری بسیار مهم و نقش آفرین هستند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه شهید رییسی اخلاص و سیاست را در کنار هم قرارداده بود افزود: در نظامات سیاسی دنیا اخلاص در کنار سیاست نمی گنجد که این ویژگی تنها در مکتب اسلام دیده می شود.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام افزود: گره گشایی از کار مردم و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی از ویژگی های سیاست اسلامی است و شهید رییسی در این عرصه به تعبیر رهبر معظم انقلاب خستگی ناپذیر بود.

وی گفت: آیت الله رییسی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیری با خضوع و تواضع و کار مداوم به دنبال ایجاد امید در جامعه بود.

وی تاکید کرد: ویژگی های شهید رییسی در قامت یک رییس جمهور مردمی و پرکار تأثیرات عمیقی در جامعه ما و جوامع دیگر بر جای گذاشته است.

خروج از نسخه موبایل