مجله ورزشی

تساوی رم و پیروزی آتالانتا / افعی‌ها در ایستگاه پایانی متوقف شدند

در شب پایانی لیگ این فصل فوتبال سری‌آ ایتالیا، آتالانتا آخرین امیدهای رم را کشت و امپولی در ثانیه‌های پایانی با شکست رم بی‌انگیزه در سری‌آ ماندنی شد.

به گزارش مجله رز، در اولین بازی روز یکشنبه، آتالانتا در برگامو با ۳ گل تورینو را شکست داد تا اندک امیدهای رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از بین ببرد. آتالانتا با این پیروزی دیگر در رتبه پنجم قرار نخواهد گرفت و در صورتی که بازی عقب‌افتاده‌ی خود با فیورنتینا را هم ببرد، جای یوونتوس را در رتبه سوم می‌گیرد. در صورتی که آتالانتا در جایگاه پنجم قرار می‌گرفت، جالوروسی می‌توانست راهی لیگ قهرمانان اروپا شود اما حالا آن‌ها فقط سهمیه لیگ اروپا را کسب خواهند کرد.

رم هم ساعتی بعد، در حالی‌که دیگر انگیزه‌ای نداشت مقابل امپولی در دقایق پایانی شکست خورد. شکستی که بقای امپولی را تضمین کرد و فروزینونه را به سری بی فرستاد. سردار آزمون برای دقایقی کوتاه در این بازی به زمین رفت.

اینتر، قهرمان سری‌آ هم در ایستگاه پایانی در خانه ورونا با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. آرناتوویچ هر ۲ گل اینتر را به ثمر رساند.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

ناپولی ۰ – ۰ لچه

فروزینونه ۰ – ۱ اودینزه

لاتسیو ۱ – ۱ ساسولو.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا