اقتصادی

انتخابات آینده باید جایی برای وفاق و نشاط سیاسی در کشور باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه اعظم برازجان اظهار کرد: شهدای خدمت از امتحان خدمت به مردم سربلند بیرون آمدند و ایستادند تا ثابت کنند که نظام دینی الگوی موفقی برای اداره کشور است و در این راه جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه راه شهدای خدمت باید ادامه یابد تصریح کرد: الگوی مناسب برای یک رئیس جمهور و دولت‌مرد نمونه همین افراد بودند که چه در زمان انتخابات که شدیدترین دروغ‌ها را علیه او داشتند برخورد کریمانه داشت و بعدش هم در دوران مسؤولیت یک الگوی اخلاق‌مدارانه از مدیریت را نشان دادند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر به خدمات بزرگ دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: پروژه‌های بسیار مهم و بزرگی در استان بوشهر اجرا شد و کارهای عقب‌افتاده از دولت‌های قبل مثل فازهای ۱۱ و ۱۴ پارس جنوبی به ثمر رسید که آورده فراوانی برای کشور داشت.

رضایی با اشاره به فعال شدن راه‌آهن بوشهر – شیراز، پروژه دالکیکنارتخته، سد دالکی، آغاز احداث راه نمازگاه – ارم، سد دهرود و… اضافه کرد: شهید رئیسی به معنای واقعی به مردم سالاری اعتقاد داشت و مردم برای ایشان اهمیت فراوانی داشت.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شهید رئیسی را اهل کار شبانه‌روزی دانست و بیان کرد: آیت الله رئیسی اهل منیت نبود.

وی با بیان اینکه در انتخابات آینده هم باید راه خدمت آیت‌الله ریسی ادامه یابد افزود: اثر کارهای بزرگی که در سیاست خارجی کشور در این دولت انجام شد را در آینده خواهیم دید و دولت آینده هم باید راه شهید رئیسی و راه شهید امیر عبدالهیان را ادامه دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه دولت آینده باید دولت خدمت و کار و کرامت باشد تاکید کرد: وحدت خوبی در کشور شکل گرفته است و باید این وحدت را حفظ کنیم و این انتخابات نباید جایی برای قدرت‌طلبی و تقابل‌های تلخ شود و انتخابات باید جایی برای وفاق و نشاط سیاسی در کشور باشد و با انتخابات و اصل حضور بهترین پیام برای افزایش اقتدار کشور را به دنیا بدهیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در سیاست خارجی موفقیت‌های خوبی را کسب کرد افزود: خط درست در سیاست خارجی را شاهد بودیم که باید ادامه یابد. عزای عمومی در دیگر کشورها نشان‌دهنده قدرت و بزرگی مردم ایران است که دولت بعدی باید ادامه دهنده این راه باشد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ولایت‌مداری را رمز موفقیت شهید رئیسی دانست و گفت: خط ولایت‌مدری راه پیشرفت و توسعه کشور است و باید این خط ادامه پیدا کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا