مجله ورزشی

پیام فدراسیون جهانی کاراته در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، فدراسیون جهانی کاراته امروز چهارشنبه دوم خردادماه در پیامی خطاب به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته شهادت دکتر رئیسی رئیس جمهور و همراهان وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

در نامه ارسالی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته آمده است:

فدراسیون جهانی کاراته درگذشت رئیس جمهور ایران را در حادثه تلخ سقوط بالگرد صمیمانه تسلیت می‌گوید. ایشان همواره از حامیان جدی رشته ورزشی کاراته در ایران بودند. همچنین درگذشت وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراه رئیس جمهور را نیز تسلیت می گوئیم و مراتب همدردی خود را با خانواده این عزیزان و تمام مردم ایران اعلام می‌داریم.”

لازم به یادآوری است که پیش از این نیز فدراسیون کاراته آسیا در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان را تسلیت گفته بود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا