مجله ورزشی

داوران دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» مشخص شدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله رز؛ هیئت داوران دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» که ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد به دبیری محسن یزدی برگزار می‌شود، معرفی شدند.

در بخش خبر: حسن عابدینی، سید محمود موسوی بجنوردی و حسن بهشتی‌پور، در بخش محتوای مکتوب ویژه فلسطین: حسن علیق، مصطفی خوش چشم و ساجد زبیدی، ‌ در بخش تصویرسازی: حورا خلیفه، محمدرضا دوست‌محمدی و محمدحسین نیرومند، ‌ در بخش موشن‌گرافی و انیمیشن کوتاه: سرگی استروفسکی، هادی محمدیان و امیررضا مافی، ‌ در بخش شبکه‌های اجتماعی، وبگاه، وب ویدئو و نماهنگ: غلامرضا نوری، کریم دنیس و لوئیس آلدی،‌ در بخش رادیو و پادکست: ولی اله قرقانی، سیامک کاکایی، محمدرضا خطیبیان، سهراب نعلبندی و غلامرضا ابراهیم‌آبادی،‌ در بخش برنامه تلویزیونی و فیلم کوتاه: احسان کاوه، مصطفی وهبی و حسین حمید و در بخش مستند: شان مورای، ایگور لوپاتونوک و محسن برمهانی داوری دومین جشنواره تلویزیونی صبح را بر عهده خواهند داشت.

دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» در سه بخش «اصلی»، «معاونت برون‌مرزی» و «ویژه فلسطین» با حضور فیلمسازان و برنامه‌سازان و تولیدکنندگان محتوا در عرصه بین‌الملل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا