مجله ورزشی

پریدر استعفا نداده است/ اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی

معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با اعلام زمان انتخابات ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی گفت: شادی پریدر از سرپرستی شطرنج استعفا نداده است.

به گزارش مجله رز، محمد شروین اسبقیان در حاشیه انتخابات فدراسیون ترای اتلون گفت: انتخابات ژیمناستیک ۲۴ اردیبهشت و فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ۲۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد و انجمن های ورزش های رزمی مراحل پایانی خود را سپری می کند، سعی داریم طبق برنامه وزارت ورزش و جوانان زودتر انتخابات را برگزار کنیم تا فدراسیون ها تعیین و تکلیف شوند.

اسبقیان همچنین درباره استعفای شادی پریدر خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ چیزی مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و وی را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسیم.

وی در پایان در خصوص انتخابات انجمن های ورزشی و این که آیا ثبت نام جدیدی صورت خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: برای این که وضعیت فدراسیون ها زودتر تعیین و تکلیف شود انتخابات فدراسیون ها با همان کاندیداهای قبلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا