اقتصادی

مدیران کم کار در روند اجرای نهضت ملی مسکن بازخواست می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر شنبه در جلسه قرارگاه مسکن استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر ضرورت آغاز ساخت مسکن در اراضی احصا شده گفت: پیمانکاران اجرای نهضت ملی مسکن از طریق برگزاری مناقصه در نقاط مختلف استان تعیین شده و فعالیت آنها در کمترین زمان ممکن آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه موضوعات ثبتی اراضی و روند اعطای تسهیلات طی جلسات تخصصی مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد، مطرح کرد: استان البرز در جانمایی اراضی و ثبت شهرک‌های الحاقی جهت اجرای نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را دارد، بنابراین ضروری است که در ساخت و اجرای طرح نیز رتبه برتر را کسب کند.

استاندار البرز بیان کرد: بر اساس مصوبات قرارگاه مسکن استان، اقدامات بزرگی در راستای نهضت ملی مسکن در دستورکار است که با هم افزایی و همدلی مسؤولان مربوطه محقق خواهد شد.

به گفته عبداللهی، مدیران مربوطه که در بخش‌های مختلف اجرای نهضت ملی مسکن مسؤولیت دارند، باید هماهنگی و تدابیر لازم را داشته باشند در غیر این صورت مورد بازخواست قرار می‌گیرند. از روند آماده سازی اراضی احصا شده بازدید و بر آن نظارت دوره‌ای و سرزده می‌شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا