کسب و کار محلیمجله عمومی

گن ساعت شنی اصل مردانه

 قیمت و خرید گن لاغری ساعت شنی آنچری اصل

گن لاغری آنچری امروزه به عنوان یک ابزار کمکی برای لاغری شناخته می شود که بین افراد مختلف پر طرفدار است. گن لاغری آنچری از لاتکس تهیه شده که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده و پروسه لاغری شما سریع تر می کند. داشتن کمر ساعت شنی و خوش فرم به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده که برای به دست اوردن این اندام زیبا و خوش فرم دست به هر کاری می زنند، از رژیم های لاغری سخت گرفته تا عمل های لاغری پر خطر که برای سلامتی فرد مضر است. اما با پیشرفت تکنولوژی و صنعت روش های کم خطر و آسان تری برای لاغری به وجود امده که شما می توانید به راحتی به وزن ایده آل تون برسید.

انواع گن لاغری ساعت شنی آنچری:

افراد زیادی امروزه ازگن های لاغری آنچری برای فرم دهی و چربی  سوزی بدن شان از آن استفاده می کنند این گن ها به دلیل تهیه شده از لاتکس خاصیت چربی سوزی دارد که روند لاغری و فرم دهی به اندام را سریع تر انجام می دهد. اگر در ناحیه بازو دچار چاقی هستید نیز نگران نباشید چرا که گن لاغری بازو طراحی شده که به شما در رسیدن به فرم ایده آل بدنتان کمک کند.

گن های لاغری آنچری در 3 نوع به فروش می رسد :

گن لاغری تاپی آنچری
گن لاغری شکمی آنچری
گن لاغری جلیقه ای آنچری

آیا گن لاغری آنچری چربی سوز است؟

هنگام استفاده از گن ساعت شنی خوردن غذاهای زیاد برای شما سخت و دشوار است که این موضوع به تنظیم کالری شما کمک می کند، اما به این نکته توجه کنید که استفاده از گن لاغری آنچری به تنهایی شما را به وزن ایده آل تون نمی نخواهد رساند و در کنار استفاده از گن لاغری بهتر است به ورزش های هوازی و یک رژیم مناسب غذایی بپردازید تا سریع تر بتوانید به وزن دلخواه تان برسید.

استفاده مداوم از گن لاغری آنچری به فرم دهی بدن شما کمک می کند اما نباید طولانی مدت از گن لاغری آنچری استفاده کنید فشار زیادی که به بدن وارد میشه در طولانی مدت ممکن است به شما اسیب بزند.

چگونه از گن لاغری آنچری استفاده کنیم؟

شما می توانید از گن لاغری آنچری در باشگاه ها برای تسریع روند لاغری و چربی سوزی استفاده کنید، استفاده از گن لاغری آنچری در باشگاه به شما کمک می کند تا تعریق زیاد تری داشته باشید که چربی سوزی شما را تا 3 برابر افزایش می دهد. همچنین می توانید روزانه و یا در محل کار از گن لاغری ساعت شنی استفاده کنید به دلیل ساختار منحصر به فرد گن لاغری در طول استفاده از گن به هیچ عنوان اذیت نشده و می توانید به راحتی کار های روزانه خود را انجام دهید.

فواید استفاده از گن لاغری آنچری چیست؟

  • کاهش وزن
  • کم شدن اشتها
  • فرم دهی به بدن
  • کاهش مشکلات ستون فقرات
  • کاهش کمر درد
  • بالا رفتن سوخت و ساز بدن

گن لاغری ساعت شنی آنچری کلمبیا مناسب چه افرادی است؟

گن لاغری ساعت شنی برند آنچری کلمبیا  یک شکم بند لاغری ارزان قیمت محسوب نمی شود اما با جنس و  مزایایی که دارد ، در ناحیه شکم، پهلو و کمر خود چربی های اضافه با کمک گن لاغری آنچری ساعت شنی ،این چربی های را از بین میرود و  شما به اندام دلخواه تان میرسید. گن لاغری آنچری ساعت شنی به فرم دهی عضلات شما هم کمک می کند به دلیل استفاده از لاتکس در تهیه گن لاغری آنچری چربی سوزی و فرم دهی به عضلات تون سریع تر می شود. همچنین این گن برای افرادی مناسب است که وقت باشگاه رفتن ندارند زیرا گن لاغری آنچری طوری طراحی شده که در همه صورت به چربی سوزی می پردازد و شما می توانید روزانه از گن لاغری آنچری استفاده کنید.

شناسایی گن لاغری آنچری اصل و تقلبی

امروزه به دلیل زیاد شدن واردات گن لاغری آنچری و محصولات فیک که شباهت زیادی به محصولات اصلی دارند یکی از مشکلاتی که سر راه افراد قرار می گیرد خرید گن لاغری آنچری اصل است که اگر تجربه ای در خرید گن لاغری ساعت شنی نداشته اید به راحتی نمی توانید تشخیص دهید که گن اصل چه ویژگی های دارد اما نگران نباشید در ادامه به برسی نکاتی درباره گن لاغری آنچری اصل و تقلبی می پردازیم:

  1. گن لاغری آنچری دارای لیبل اصلی برند آنچری می باشد که به خود گن دوخته شده اما گن های تقلبی این لیبل را ندارند.
  2. دور تا دور گن لاغری آنچری اصل مارک آنچری هک شده است.
  3. گن لاغری آنچری به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد به محض پوشیدن 1 الی 3 سایز از سایز فعلی تان کم می شود که گن های لاغری آنچری فیک این ویژگی را ندارند.
  4. فنر های به کار رفته در گن لاغری آنچری اصل از انعطاف بالایی برخوارد است که در گن های فیک این فنر ها کاملا خشک و شکننده است که بعد از چندین بار استفاده شکته می شوند.
  5. جنس گن لاغری آنچری کاملا سفت و محکم بوده اما گن های لاغری تقلبی به راحتی کش می آید و قدرت جمع کنندگی بالایی ندارند.

انواع گن ساعت شنی ( گن شنی اصل )

گن ساعت شنی دارای انواع مختلفی در بازار می باشد. گن های فیت گن دارای ۳ یا ۶ قزن بسیار محکم در جلو گن و در دو مدل و یا می باشد. گن ساعت شنی ۹ فنره دارای لاتکس داخلی به همراه ۹ فنر می باشد که باعث ایجاد گرمای شدید در ناحیه شکم و پهلو می شود. در مقابل گن ساعت شنی ۲۵ فنره دارای دورویه لاتکس هم در لایه زیرین و هم در لایه بیرونی آن قرار داد و باعث ایجاد گرمای بسیار شدید تر نسبت به گن ساعت شنی ۹ فنره در ناحیه می گردد.

گن ساعت شنی تاپی یا گن ساعت شنی شکمی ؟ کدام مورد مناسب است؟

در دو نوع شکمی و تاپی در بازار عرضه می گردد. به گن تاپی در بازار ایران گن ساعت شنی بند سوتینی هم می گویند اما فقط مختص به بانوان نیست بلکه آقایان هم می توانند از این گن نیز استفاده کنند.

گن ساعت شنی شکمی نواحی شکم و پهلو را به خوبی پوشش می دهد و باعث چربی سوزی در این نواحی می شود. اما گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی دارای دو بند در بالای گن می باشد که باعث پوشش دهی بیشتر در ناحیه کمر می گردد. به همین جهت هم آقایان و هم خانم های عزیز می توانند از گن ساعت شنی شکمی و تاپی استفاده کنند. در بدن افراد که افتادگی پوست دارند حتماْ گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی پیشنهاد میگردد.

مزایای گن ساعت شنی

  1. مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
  2. مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
  3. کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
  4. فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
  5. آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی
  6. دارای سایز بندی S/M/L/XL/XXl
  7. استفاده مداوم طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن

گن های ساعت شنی اصل کلمبیا برند آنچری چه تفاوتی با گن های معمولی موجود در بازار دارد؟

گن های ساعت شنی اصل آنچری با تکنولوژی دبل کمپرس تولید شده اند و لایه های آن از جنس لاتکس و اسپاندکس به کار رفته است که بسیار در امر چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن موثر است . شما به محض پوشیدن گن ساعت شنی شاهد کاهش سایز ۱ الی ۲ سایز می باشید.

آیا گن ساعت شنی برای بعد از زایمان و عمل های زیبایی مانند جراحی پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی مناسب می باشد؟

بله ! صد درصد این گن برای چربی سوزی و جمع شدن و بازگشت پهلو به حالت اولیه خود طراحی شده است و تمام پزشکان جراح زیبایی گن ساعت شنی را برای بعد از عمل زیبایی شکم به بیمار خود توصیه میکنند همچنین گن ساعت شنی برای بعد از زایمان نیز بسیار موثر است و میتواند اندام شما را به قبل از دوران بارداری برگرداند. این گن، تخصصی ترین گن بعد از جراحی لیپوماتیک محسوب میگردد.

به دلیل استفاده از فنر در گن ساعت شنی بهتر است برای جلوگیری از شکستگی فنر ها و خم نشدن گن به هیچ وجه آن را مچاله و یا داخل ماشین لباسشویی نیندازید. در هنگام شستشو بهتر است از آب سرد استفاده کنید و آن را چنگ نزنید. یکی از ویژگی بسیار خوب این گن ساعت شنی آن است که به راحتی با آب ساده قابل شستشو بوده و به شدت توصیه میگردد پس از شستشو از وسایل گرمایشی مانند شوفاژ ، بخاری و … استفاده نکنید!

تنها لایه داخلی گن که قسمت لاتکس آن می باشد نیاز به شستشو دارد و پس از شستشو نیاز به چلاندن آن جهت گرفتن آب موجود نیست! گن را در هوای آزاد آویزان کنید تا بصورت طبیعی خشک شود. علت آن که گفته می شود گن ساعت شنی را نچلانید آن است که در آن از فنر های فلزی جهت جمع کردن شکم و پهلو تعبیه شده است.

همچنین قسمت داخلی گن ساعت شنی را می توانید با خشبوکننده های لباس و یا شامپور معمولی جهت بر طرف کردن بوی عرق بدن در هنگام شستشو آن استفاده کنید و سپس گن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود و مجددا استفاده کنید. سعی کنید گن را حداقل هفته ای یکبار شسشو دهید. شستشو ندادن گن بیشتر از یک ماه باعث از بین رفتن بافت گن و ممکن است باعث مشکلات پوستی و از بین رفتن گن شود.

به هیچ وجه گن ساعت شنی را در لباس شویی قرار ندهید چرا که باعث از بین رفتن فنر های موجود در داخل گن می شود. به هیچ عنوان برای خشک شدن گن از سشوآر ، شوفاژ ، اتو و … لوازم گرمایشی استفاده نکنید گن را فقط با آب سرد معمولی شسته و سپس در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا