مجله ورزشی

غیبت مدافع ملی پوش پرسپولیس مقابل گل‌ گهر سیرجان

به گزارش خبرگزاری مجله رز، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیگیری می‌شود که تمام بازیکنان مبلی پوش این تیم از کشورهای ازبکستان، گرجستان و ایران در تمرینات حضور دارند اما خبری از وحدت هنانوف نیست.

بنابر روایت آنلاین، مدافع تیم ملی تاجیکستان که در جریان بازی این تیم مقابل عربستان دچار مصدومیت جدی از ناحیه همسترینگ شد با اجازه کادر فنی و پزشکی سرخپوشان در تاجیکستان مانده است تا استراحت بیشتری کند. از این رو او به طور قطع در بازی شنبه ۱۸ فروردین ماه مقابل گل گهر سیرجان غایب است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

طبق گزارشی که هنانوف در اختیار پزشکان پرسپولیس قرار داده است آسیب دیدگی او حداقل یک هفته دیگر استراحت به همراه دارد و او سپس می‌تواند تمرینات آمده سازی خود برای بازگشت به تمرینات گروهی را از سر بگیرد. با این حال کادر پزشکی پرسپولیس منتظر بازگشت اوست تا معاینه‌های دقیق‌تری انجام داده و دوره نقاهت او را پیگیری کنند.

۲۵۸۲۵۸

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا