اقتصادی

امدادرسانی به ۷۱ نفر حادثه دیده در طرح ملی امداد نوروزی کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پیام جلالی عصر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها با اشاره به عملیات نیروهای عملیاتی هلال احمر کردستان در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا نهم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی به ۷۱ نفر حادثه دیده توسط نیروهای این جمعیت امدادرسانی شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۵ حادثه رخ داده است که با اطلاع به مرکز عملیات هلال احمر کردستان، پس از هماهنگی با نیروهای عملیاتی، در کمترین زمان اقدامات امدادی لازم صورت گرفته است.

جلالی بیان کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۱۴ پایگاه ثابت، ۸ پایگاه موقت، ده تیم پشتیبان، ۳ تیم واکنش سریع و امداد هوایی و آنست بصورت ۲۴ ساعته در استان جهت امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از مسافران و گردشگران خواست از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها دوری کنند؛ و ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی، در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا