نحوه نصب کولر گازی پرتابل گری

تحمل گرمای تابستان می‌تواند سخت باشد. کولر گازی اسپیلت موثرترین روش برای خنک کردن یک فضا است، اما اگر شما برای خرید یک مدل کولر گازی پرتابل، به پول زیادی نیاز ندارید، آنها بدون شک گزینه‌ای بهتر از نشستن در گودالی از عرق خودتان است!اگر شما قصد خرید یک کولر گازی پرتابل را دارید و همچنین میخواهید از قیمت کولر گازی اجنرال اصل 36000 مطلع شوید، ما به شما خواهیم گفت که چه مسایلی را در نظر بگیرید، چگونه کولر گازی پرتابل را نصب کنید و بیشترین بهره را ببرید.

شما یک کانال خروجی یا یک پنجره نیاز دارید

کولر گازی‌های قابل جابجایی، هوای گرم و مرطوب را جذب می‌کنند، رطوبت آن را خشک کرده و سپس دوباره آن را به فضا باز می‌گردانند. گرمای گرفته شده از هوا، از طریق یک دریچه‌ی خروجی به بیرون می‌رود. باید این دریچه را در یک پنجره نصب کنید.اکثر کولر گازی‌های پرتابل با یک کیت پنجره عرضه می‌شوند که سایر قسمت‌های پنجره را جهت جلوگیری از ورود هوای گرم و خروج هوای سرد مهر و موم می‌کند.

چگونگی نصب کولر گازی پرتابل

تا زمانی که شما تمامی اجزای درست را در اختیار داشته باشید و پنجره‌ی شما اندازه مناسبی داشته باشد، نصب کولر گازی پرتابل بسیار ساده خواهد بود و شما به مهارت‌های ویژه‌ای برای تنظیم آن نیاز نخواهید داشت. ممکن است به یک پیچ گوشتی نیاز داشته باشید.

پنجره کشویی یا بازشو

دستور العمل زیر یک شیوه کلی برای نصب کولر گازی پرتابل با دریچه‌ی خروجی است، اما، برای هر مدل روش‌ها تفاوت اندکی دارند.

  1. پنجره را باز کنید. صفحه‌ی مهر و موم را در شکاف پنجره قرار دهید و طول آن را تنظیم کنید، به این ترتیب صفحه بر پنجره قرار می‌گیرد.
  2. صفحه مهر و موم را پیچ کنید و بچرخانید تا طول آن ثابت شود. پنجره را ببندید.
  3. لوله خروجی را به کولر گازی پرتابل وصل کنید. (این قسمت معمولا در پشت دستگاه است).
  4. دهانه‌ی صاف لوله‌ی خروجی را به انتهای دیگر لوله‌ی خروجی وصل کنید.
  5. لوله‌ی خروجی را بکشید و و دهانه‌ی آن را داخل صفحه‌ی مهر و موم پنجره قرار دهید.
  6. دستگاه را به برق وصل کنید، سپس آن را روشن کنید و دمای آن را تنظیم کنید.

در صورتی که کیت پنجره از پنجره شما بزرگتر باشد:

کارشناس کولر گازی پرتابل می‌گوید: اگر کیت پنجره به اندازه کافی بلند نیست، شما نیاز به یک راه حل خانگی و یا شخصی که وسیله ای برای پوشاندن باقی‌مانده پنجره درست کند دارید.بهتر است ابتدا بررسی خود را انجام دهید و گزینه مناسب را در همان بار نخست خریداری کنید تا اینکه دستگاه را به خانه ببرید و بعد متوجه شوید که پنجره‌ی شما بسیار بزرگ است!اگر شما نیاز به چیزی برای پر کردن فاصله دارید، می‌توانید قطعه ای از پلکسی گلاس یا تخته سه لا را به اندازه برش دهید.کولر گازی قابل جابجایی در بررسی ما دارای کیت‌های پنجره ای از ۹۳ سانتیمتر تا ۱۹۷ سانتیمتر است (اگر چه یک دستگاه یک کیت پنجره را شامل نمی‌شد).

پنجره لولایی

در بررسی ما فقط یک مدل مورد شامل یک کیت پنجره برای پنجره‌های لولایی بود، اما شما می‌توانید کیت‌های دیگر را هم را خریداری کنید.

نکات نصب

نکات قبل از خرید

تفاوت‌های بزرگی بین مارک‌های مختلف وجود دارد.اولین کار مهم: بررسی کنید محلی که برای کولر گازی پرتابل در نظر گرفته‌اید واقعا مناسب باشد.

مسائلی که باید بررسی شوند:

افزایش کارآیی کولر گازی پرتابل

استفاده از خدمات ما :

اگر کولر گازی شما به هر دلیلی مشکل دارد و به سرویس دوره‌ای نیاز دارد، یا اینکه می‌خواهید راه‌اندازی آن در حالت گرما و سرویس شارژ گاز توسط یک تکنسین متخصص انجام شود. می‌توانید با دفتر خدمات پشتیبان سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان با منانصب کولر گازی پرتابلآیا در منزل خود کولر گازی دارید ؟ بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص گردیده که با افزایش دما در ایران ، درصد بالایی از خانوارهای ایرانی از مدل های مختلف سیستم کولر گازی استفاده می کنند. بسیاری از افراد به دنبال کولرهای پرتابل ( قابل حمل ) هستند و ترجیح می دهند خودشان جهت نصب آن ها اقدام نمایند.

خروج از نسخه موبایل