اقتصادی

 زندگینامه پیشکسوتان ورزشی کردستان مستندسازی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسماعیل زارعی‌کوشا، شنبه در عیادت از حبیب‌الله لطف‌الله نسبی از چهره‌های ماندگار و مربی سرشناس فوتبال کردستان ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش این دیار هستند، اظهار کرد: وجود استاد لطف‌الله نسبی برای مردم کردستان و بویژه جامعه ورزشی استان مایه افتخار است.

وی افزود: باید در حوزه ورزش و در راستای حفظ و تقویت سرمایه‌های اجتماعی ورزش استان بیش از پیش از پیشکسوتان ورزشی استان تجلیل شود و این کار ارزشمندی است.

وی یادآور شد: باید زندگی و افتخارات کسب شده توسط پیشکسوتان ورزشی استان مستند سازی شود و چهره‌های پر افتخار و گنجینه‌های ورزش کردستان همانند آقای حبیب‌الله لطف‌الله نسبی مورد توجه نسل جدید قرار گیرد، باید در تمام حوزه‌های مختلف در استان مستندسازی شود و به مردم علی‌الخصوص نسل جوان ورزش استان معرفی شوند.

استاندار کردستان عنوان کرد: بنیاد برخی از ساختارهای ورزشی استان ضعیف بنا نهاده شده و یا به مرور زمان تضعیف گشته است و این ساختارهای ضعیف باعث شده است فرصت‌های خوبی برای کردستان از دست برود.

مدیران ورزشی استان کردستان باید واکاوی کنند که چرا این فرصت‌ها برای استان کردستان از دست رفته است و آن را ریشه‌یابی کنیم و برای آن راهکار منطقی و عملیاتی ارائه شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا