بیش از ۶/۵ میلیون تردد در همدان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مجله رز استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی قرارگاه طرح امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۴ هزار تردد را شاهد بودیم و از ابتدای طرح سفرهای نوروزی شش میلیون و ۵۰۶ هزار تردد در سطح استان ثبت شده است.

وی افزود: استان همدان به علت وجود ۱۹۰۰ جاذبه تاریخی، گردشگری و طبیعی یکی از چهار استانی است که بیشترین مسافرین و گردشگران را در ایام نوروز امسال اسکان داده است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: همدان هر ساله میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران در ایام نوروز و تابستان است.

وی اظهار داشت: در طول یک‌سال گذشته تعداد ۳۱ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان رفع اشکال شده که ۱۰ مورد بیشتر از تعهد تکلیفی استان بوده است و باقی‌مانده نقاط نیز در سال جاری رفع خطر خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: در طرح سفرهای نوروزی استان همدان ۳۵ پایگاه، بیش‌از ۲۲۰۰ نفر روز امدادگر و ۸۵ خودروی آمبولانس و امدادی و ۱۱ پست ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر درحال خدمت‌رسانی هستند.

وی گفت: از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ به جمعیت هلال احمر استان تخصیص یافته و مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات رادیویی (بی‌سیم و دیجیتال) این جمعیت در استان اختصاص داده شد و همچنین موافقت‌نامه‌های احداث ۹ پایگاه امضاء شده است.

۴۶

خروج از نسخه موبایل