مجله ورزشی

سکوت امباپه شکست، قبل از یورو تیم جدید را خواهید شناخت!

به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ فرانسه فردا میزبان آلمان در یک بازی دوستانه و تدراکاتی برای یورو 2024 است.

به نقل از ورزش سه کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان فرانسه در نشست خبری این بازی حاضر شد و مطابق انتظار بیشتر سوالات در مورد آینده او بود. امباپه از سوم ژانویه دیگر در هیچ ‌ای شرکت نکرده بود و این اولین نشست خبری او بعد از اعلام جدایی‌اش از پی‌اس‌جی در پایان فصل است.

امباپه در مورد آینده‌اش گفت: «من هنوز چیزی را اعلام نکرده‌ام، زیرا چیزی برای اعلام نداشتم. تا زمانی که این کار را نکرده‌ام، یعنی چیزی برای گفتن ندارم. در زمان درستش حرف خواهم زد.»

امباپه در مورد وضعیت بدنی‌اش گفت: «در حال حاضر احساس خوبی دارم و خیلی خسته نیستم. تا یورو هنوز زمان کافی داریم و آماده هستم تا خودم را با هر شرایطی وفق دهم.»

حضور در المپیک پاریس: «من همیشه جاه‌طلبی یکسانی داشته‌ام و گفته‌ام که این رویدادی است که حضور در آن به من بستگی ندارد. تصمیم نهایی همیشه متعلق به باشگاه است و من نمی‌توانم نظر بدهم. اگر اجازه دهند، شرکت می‌کنم و در غیر این صورت خیر.»

حضور در یورو 2024 و المپیک: «این چیزی است که من نمی‌دانم. ما در مورد آن (با پاری سن ژرمن) صحبت نکرده‌ایم. حواشی و شایعات اطراف من؟ من یک سوال دارم، در بازی‌های اخیر، آیا من را آشفته و سردرگم دیده‌اید؟»

در مورد آینده و اینکه قبل از یورو حل و فصل می شود؟ «وقتی یورو بیاید روی تیم فرانسه تمرکز خواهم کرد. فکر می‌کنم تا آن زمان حل شود. الان تمرکز من روی تیم ملی است.»

تاثیر منفی حواشی آینده او روی پی‌اس‌جی: «هدف ما این است که روی همه رقابت‌ها متمرکز بمانیم. آینده من مهم نیست. همه در باشگاه روی به پایان رساندن خوب فصل تمرکز دارند و انرژی من روی آن متمرکز است. فکر می‌کنم آینده من قبل از جام ملت‌های اروپا مشخص خواهد شد.»

در مورد تردیدها در مورد آینده‌اش: «اولویت من در حال حاضر تیم ملی است. وقتی اینجا هستم، هیچ چیز دیگری مهم نیست.»

در مورد فشارهای ماکرون: «من مسئول شایعات و حرف‌های بیرون نیستم.»

کیلیان درباره بازی مقابل آلمان گفت: «فردا آزمون خوبی برای نشان دادن پتانسیل ماست. آلمان یکی از بهترین تیم‌های جهان است، اگرچه آخرین نتایج آنها چندان خوب نبوده است.»

امباپه درباره ویدیوی کل‌کل شوامنی و بلینگام گفت: «خیلی خندیدیم.»

257 251

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا