درخشش در پارالمپیک هدف مهم ماست

به گزارش خبرگزاری مجله رز، جلیل کوهپایه زاده اظهار داشت : در سالی که گذشت تیم‌های ملی ما در رویداد‌های مختلفی حضور پیدا کردند که مهم‌ترین آن رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو بود که خوشبختانه کاروان کشورمان با نتیجه تاریخی جایگاه دومی در مسابقات دست پر به کشور بازگشت که در کسب این نتیجه درخشان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان به لحاظ کسب مدال آوری نقش موثری داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته اردو‌های متعددی در بخش آقایان و بانوان برگزار شد که نتیجه آن کسب مدال‌های خوشرنگ و سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات مختلف بین المللی بود. امسال هم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک اردو‌های تیم‌های ملی برگزار خواهد شد و ملی پوشان برای کسب سهمیه پارالمپیک در رویداد‌های آسیایی و جهانی حضور پیدا خواهند کرد.

 کوهپایه زاده افزود: بانوان والیبال نشسته و مردان بسکتبال با ویلچر در فرودین ماه برای حضور در مسابقات انتخابی پارالمپیک راهی کشور چین و فرانسه می‌شوند که این رقابت‌ها آخرین فرصت برای دریافت جواز حضور در بازی‌های پاریس است و همچنین تیم ملی وزنه برداری خرداد ماه راهی گرجستان می‌شود تا در آخرین درگاه کسب سهمیه شرکت کند و امیدوارم ملی پوشان ما با کسب سهمیه، از این مسابقات دست پر بازگردند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تقویم ورزشی که برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده بود در بخش اعزام ها، برگزاری اردوها، رقابت‌های قهرمانی کشور، لیگ برتر و دسته یک در بخش آقایان و بانوان اجرایی شد و تلاش می‌کنیم همین روند در سال جدید نیز صورت گیرد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امسال رقابت‌های پارالمپیک را در پیش داریم که کسب موفقیت در این رویداد بزرگ در اولویت برنامه‌ها و از اهداف مهم فدراسیون در سال جاری است و تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مناسب، به کارگیری دانش آکادمیک و با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک شرایط را برای برگزاری اردو‌های آماگی و اعزام تیم‌های ملی به مسابقات کسب سهمیه مهیا کنیم تا در پاریس شاهد درخشش ورزشکاران جانباز و توان یاب کشورمان باشیم.

 انتهای پیام/ 

خروج از نسخه موبایل