مجله هنر و فرهنگ

کتاب «اقتباس برای تلویزیون» بررسی می‌شود

کتاب «اقتباس برای تلویزیون» بررسی می‌شود

کتاب «اقتباس برای تلویزیون» فردا چهارشنبه ۲۹ شهریور در یازدهمین نشست تحول در هنر و رسانه بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله رز؛ صبح روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه یازدهمین جلسه از سلسله نشست‌های «تحول در هنر و رسانه» با همکاری میز کتاب «عصرانه کتاب» کتاب «اقتباس برای تلویزیون» مورد بررسی قرار گرفته و این نشست به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

برگزارکننده این نشست‌ها مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و اندیشکده هنر و رسانه(میز رادیو و تلویزیون و هم‌چنین میز کتاب) هستند.

در این نشست‌ موضوع «اهمیت آثار اقتباسی در تولیدات سازمان صدا و سیما» با محوریت کتابِ «اقتباس برای تلویزیون» مورد بحث است. هم‌چنین هدف از برگزاری این نشست دستیابی به ایده‌‌ی مطلوب در راستای تقویت آثار اقتباسی در تولیدات سازمان صدا و سیما خواهد بود.

یازدهمین نشست تحول در هنر و رسانه با حضور چهره‌های شناخته شده فرهنگی و نویسندگان حوزه فرهنگ و هنر مورد بحث و واکاوی قرار خواهد گرفت.

در یازدهمین نشست «تحول در هنر و رسانه» سروش جنتی، نویسنده کتاب و کارگردان تلویزیونی صدا و سیما؛ محسن دهگلی، دبیر و مجری نشست در خصوص موضوع نشست صحبت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست در ساعت ۱۰ صبح به این آدرس اینترنتی مراجعه‌کنند: https://aparat.com/jsrc.ir/live/?eitaafly

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا