اقتصادی

جابه‌جایی بیش از ۳۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان عمومی لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا عبدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا پایان ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲، ۴ هزار و ۲۷۹ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدأ استان به مناطق مختلف صورت‌گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۲۹ اسفندماه، ۳۱ هزار و ۹۳۷ مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۳۳ هزار و ۹۳۶ مسافر ۶ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: از این تعداد مسافر هشت هزار و ۴۴۰ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۱۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان مینی‌بوس و هشت هزار و ۵۳۱ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند.

عبدی، افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان هستند و مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا