کسب و کار محلیمجله عمومی

اشتباهات رایج در ثبت شرکت در کانادا و چگونگی اجتناب از آنها

واقعا ناراحت‌کننده است که درخواست ثبت شرکت در کانادا به دلیل اشتباهات کوچک رد شود. در این صورت، تمامی وقت و پولی که برای درخواست ویزای کانادا صرف کرده‌اید، به هدر می‌روند و شما می‌بایست از ابتدا شروع کنید. به همین دلیل، اشتباهات ساده نباید فرصت شما برای اخذ ویزای کانادا را تهدید کنند! به عنوان مثال، فراموشی ارائه مدارک مورد نیاز، از دست دادن مهلت‌ها و خطاهای رایج دیگر می‌تواند برای شما هزینه بالایی داشته باشد.

برای پیشرفت در فرآیند درخواست ویزای کانادا، باید با آگاه‌شدن از این موارد و جلوگیری از اشتباهات، اقدام به طی کردن مراحل درخواست ویزا کنید. اگر به دنبال هستید، با مشاوران حرفه‌ای در امور مهاجرت همراه شوید. این مشاوران می‌توانند به شما در اخذ ویزای کانادا کمک کنند و شما همیشه می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات آن‌ها، درخواست ویزای کانادا خود را به طور دقیق و سریع ارسال کنید. در اینجا، 10 خطای متداول در درخواست ویزا را برای شما گردآوری کرده‌ایم که سالانه توسط افراد انجام می‌شود. امیدواریم این لیست به شما کمک کند تا در فرآیند درخواست ویزا، از این اشتباهات جلوگیری کنید.

عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها

آیا شما قصد درخواست ویزای کانادا را دارید؟ اگر پاسخ شما بله است، حتما باید بدانید که برای دریافت این ویزا چه مراحلی را باید طی کنید. این فرآیند زمان‌بر و کمی پیچیده است، اما با تهیه یک لیست از الزامات و مهلت‌های ارسال، می‌توانید این فرآیند را به راحتی پیش ببرید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که پس از ارسال درخواست، ممکن است دولت مدارک اضافی را درخواست کند و ارسال تمامی مدارک الزامی است. حتما باید از این نکته هم اطلاع داشته باشید که در صورت ارسال ناقص مدارک، ممکن است درخواست شما رد شود یا با تأخیر بسیاری مواجه شود. بنابراین، برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بهتر است تمامی الزامات و مدارک موردنیاز را به دقت بررسی کنید. در صورتی که هرگونه سوالی دارید، می‌توانید با مشاوران مهاجرتی موسسه حامی مهاجر مشورت کنید.

درخواست کمک از یک مشاور مهاجرت غیرمجاز

اگر به دنبال مهاجرت به کانادا هستید، شاید از یک آژانس مهاجرت یا یک شرکت حقوقی برای راهنمایی در فرآیند درخواست خود استفاده کنید – به خصوص اگر زبان انگلیسی زبان اول شما نیست یا فرآیند به نظر پیچیده می‌آید. متأسفانه، برخی آژانس‌ها و شرکت‌هایی که از مشاوران بدون مجوز استفاده می‌کنند نیز وجود دارند. به همین دلیل، حتماً باید اطمینان حاصل کنید که با مشاوران مهاجرت کانادا با مجوز و تنظیم شده تحت عنوان ICCRC همکاری می‌کنید. با این کار، می‌توانید با اطمینان خاطر به فرآیند ادامه دهید. یک مشاور معتبر می‌تواند درخواست ویزای شما را بررسی و بهینه‌سازی کرده و برای شما ارسال کند. همچنین، با ارائه راهنمایی حرفه‌ای، می‌تواند شما را در هر مرحله از فرآیند همراهی کند.

ارسال مدارک اشتباه و فرم‌های بدون امضا

اگر می‌خواهید “ویزای کانادا” را دریافت کنید، حتما از اهمیت بررسی دقیق اسناد و فرم‌های خود قبل از ارسال درخواست آگاه باشید. حتی اگر به صحت و کامل‌بودن آن‌ها اطمینان دارید، بهتر است همه چیز را دوباره چک کنید تا از وجود هر گونه اشتباهی جلوگیری کنید. همچنین، بررسی مجدد اسناد و فرم‌های درخواست ویزا توسط یکی از اعضای خانواده یا دوستان، می‌تواند به شما در پیشگیری از اشتباهات در مدارک کمک کند. به خاطر داشته باشید که شما با هزاران نفر دیگر درخواست را می‌دهید و باید با دقت و حرفه‌ای بودن، بهترین تاثیر را در برابر افسران مهاجرتی برای پذیرش درخواست خود داشته باشید.

اسناد پشتیبان منقضی شده

این یکی از خطاهای رایج است که می‌تواند به شما آسیب بزند. فقط به یاد داشته باشید که برخی اسناد مهم شما دارای تاریخ انقضای 6 ماه هستند. البته، ممکن است برای شما که در حال رفتن از مراحل پیچیده مهاجرت هستید، این فرآیند خسته‌کننده باشد و احساس کنید که باید همه چیز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسانید. اما، قبل از ارسال هر گونه درخواستی، لحظه‌ای وقت بگذارید تا از اعتبار و معتبر بودن تمامی اسنادتان مطمئن شوید. به یاد داشته باشید که ارسال اسناد منقضی شده هنگام درخواست ویزای کانادا می‌تواند باعث تأخیر در فرآیند تصمیم‌گیری شود و در بدترین حالت، باعث رد درخواست شما شود. برای جلوگیری از این اتفاق، پیش از ارسال درخواست، بهتر است اسنادتان را چک کنید و یا حتی چند روز قبل از تاریخ ارسال، برخی از اسناد پشتیبان را آماده کنید.

اطلاعات نادرست یا جزئیات متناقض

وقتی درخواست مهاجرت به کانادا می‌فرستید، باید حتما اطلاعاتی که در اختیار دارید، دقیق و صادقانه باشد. چرا؟ چون سازمان مهاجرتی کانادا (IRCC) برای درک بهتر شخصیت شما، به اطلاعاتی که ارائه می‌کنید، نیاز دارد! اطلاعاتی که به آنها می‌دهید، نماینده تصویر شماست و اولین انطباق شما با مقامات مهاجرتی را شکل می‌دهد. به عنوان یک درخواست کننده، باید اطلاعاتی که درباره خودتان میدهید، با انسجام و صادقانه باشد. اگر افسر مسئول اختلافات، جزئیات ناقص یا اطلاعات متضاد رو متوجه شود،

ممکن است درخواست ویزای کانادا شما را به طور کامل رد کند یا در بدترین حالت، امکان درخواست مجدد ویزای کانادا را برای شما محدود کند. با توجه به قوانین کانادا، ممکن است برای حداقل 2 سال از ورود به این کشور محروم شوید. اما حتی در این شرایط هم، استثناها وجود دارند. اگر از ارائه برخی از اطلاعات مورد نیاز غافل شدید، ممکن است از شما بخواهند توضیح بدهید چرا این اطلاعات درخواستی را ارائه ندادید و چه زمانی در دسترس خواهید بود. با این حال، امیدواریم که روی مهربانی و صبر افسر مسئول حساب ‌نکنید. اطمینان حاصل کنید که تمامی اطلاعاتی که ارائه دادید، نماینده دقیق و واقعی شماست و با این رویکرد، درخواست خودتان را ارسال کنید.

مشکلات ترجمه

بسیاری از مهاجران از کشورهایی به کانادا مهاجرت می‌کنند که زبان رسمی آن انگلیسی نیست. این به این معنی است که اسناد شخصی آن‌ها مانند شناسنامه، سند ازدواج و مدارک تحصیلی به زبان ملی آن کشور در دسترس هستند. با این حال، کانادا تنها مدارکی را که به زبان انگلیسی یا فرانسوی باشند، قبول می‌کند. بنابراین، اگر شما هم در حال ارسال درخواست ویزای کانادا هستید، حتما باید تمامی اسناد خود را به یکی از زبان‌های رسمی کانادا ترجمه کنید. همچنین، باید یک اظهارنامه از یک مترجم معتبر را همراه با کپی تایید شده مدارک ارائه کنید. توجه داشته باشید که اگر ترجمه‌ها قابل فهم نباشند، درخواست ویزای شما ممکن است رد شود!

عدم اعلام هدف واقعی سفر

آیا می‌دانید درخواستی که بسیاری از کشورها در سراسر جهان از متقاضیان ویزا می‌گیرند، مربوط به هدف سفر شما به کانادا است؟ برای تفریح، کار یا برنامه‌ای برای اقامت و زندگی در آنجا هستید؟ داشتن Corporations Canada امکان دسترسی به بازارهای بین‌المللی را فراهم می‌کند . اگر هدف خود را به‌طور واضح اعلام نکنید و مدارکی برای استدلال اقدامات خود ارائه ندهید، کارشناس ممکن است شما را دروغگو بداند و مشکوک شود که برنامه‌های غیرقانونی دارید. این موضوع می‌تواند باعث رد درخواست ویزای شما شود! پس برای اطمینان از پذیرش درخواست خود، باید به‌خوبی و با اعتقاد صادقانه اثبات کنید که قصدتان همانطوری است که اعلام شده است. به یاد داشته باشید که در مورد مهاجرت به کانادا، صداقت بهترین راهنمای شماست.

نداشتن مدرکی از وضعیت شغلی

گاهی اوقات، متقاضیان نمی‌توانند مدرکی از وضعیت شغلی خود ارائه دهند که ممکن است باعث تأخیر در پردازش درخواست ویزا شود. اگرچه دارای صورتحساب بانکی عالی باشید، اما اگر هیچ مستندی برای تأیید شغل یا کسب و کار خود ارائه ندادید، ممکن است افسران مهاجرت شما را به چالش بکشانند. برای جلوگیری از پرسش‌های بیشتر و شک و تردید درباره شما، باید منبع درآمد خود را به‌دقت نشان دهید.

مدارک مالی مبهم

اجازه ندهید نبود مدارک مورد نیاز، سفر رویایی شما به کانادا را به تعویق بیندازد! افسران مهاجرت ممکن است در صورتی که تاریخچه مالی شما مشکوک باشد یا در حال حاضر بیکار باشید، درخواست ویزای شما را رد کنند. برای اطمینان از تأیید درخواست ویزا، باید اثبات کنید که مالیات کافی برای پرداخت هزینه‌های سفر خود و هر کسی که با شما همراه است، دارید. همچنین، در نظر داشته باشید که در زمان اعلام تاریخچه شغلی، حقوق خود و صورتحساب بانکی خود را نیز اعلام کنید.

دیر کردن در ارسال مدارک

اجازه ندهید عدم رعایت مهلت‌ها فرصت دریافت ویزای کانادایی شما را از بین ببرد! افسران مهاجرت به دلیل تعداد بسیار زیادی از درخواست‌های ویزا، به مهلت‌ها بسیار توجه می‌کنند. عدم ارسال به موقع مدارک مورد نیاز، باعث تأخیر فرآیند درخواست ویزا می‌شود و زمان انتظار برای دریافت ویزای شما بسیار طولانی‌تر از معمول خواهد شد. بنابراین، ایجاد یک زمان‌بندی دقیق برای فرآیند مهاجرت خود و پیگیری مستمر آن بسیار حائز اهمیت است. به یاد داشته باشید که ارسال به موقع تمامی مدارک مورد نیاز جهت فرآیند درخواست ویزا، بسیار مهم است.

امروز درخواست ویزای کانادا خود را ارسال کنید!

از اشتباهات رایج در فرآیند درخواست ویزای کانادا اجتناب کنید. اگر برای دریافت مدارک، ترجمه، آزمون‌ها و گواهینامه به کمک نیاز دارید، تیم ما در موسسه حامی مهاجر آماده است تا در همه مراحل به شما کمک کند. بسیاری از مهاجران به دنبال زندگی بهتر در کانادا هستند. این موضوع معمولاً شامل شغلی با درآمد بالا، مکانی عالی برای زندگی و عضویت در جامعه است. برای برخی از متقاضیان، این راه طولانی‌تر از حد انتظار است، زیرا در دام مرتکب شدن این 10 اشتباه رایج که آن ها را از مسیر خود به سمت موفقیت منحرف می‌کند، گرفتار می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا ضمن معرفی این اشتباهات، توضیح دهیم که چگونه افراد تازه وارد می توانند از این اشتباهاتی که آنها را از دستیابی به اهدافشان باز می دارد، اجتناب کنند.

  1. ایجاد فرضیات غلط یا شبهه دار در مورد فرهنگ کانادا

راه حل: ایجاد فرضیات نادرست در مورد فرهنگ کانادا بر نحوه تعامل و ارتباط شما با مردم هنگام ورود تأثیر می گذارد. داشتن شرکت در کانادا ، فرصتی برای بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش فراهم می‌سازد . دانستن تفاوت های ظریف فرهنگ کانادا قبل از ورود می تواند در تعاملات اولیه شما با مردم بسیار مهم باشد. شما می توانید با انجام تحقیقات خود در مورد فرهنگ کانادا قبل از ورود، از این اشتباه جلوگیری کنید.

  1. عدم برخورداری از اطلاعات کافی درباره استان محل اقامت خود

دومین اشتباه رایجی که تازه واردان مرتکب می شوند این است که آگاهی کافی درباره ویژگی های هر یک از استان های کانادا ندارند و کورکورانه به آنجا نقل مکان می کنند. دانستن حقایق کلیدی که به شما در تصمیم‌گیری مالی، ایجاد یک شبکه معنادار و هدایت بازار کار و زندگی اجتماعی کمک می‌کند، مهم است. به عنوان مثال، شما باید میزان فرصت های شغلی، هزینه زندگی و فرهنگ اجتماعی هر استان را بشناسید.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا