کسب و کار محلیمجله علمی و پزشکی

کمربند و شکم بند حرارتی

خرید کمربند حرارتی و گرمایشی اصل که هم برای لاغری و چربی سوزی در افرادی که دچار چاقی هستند و هم به منظور تسکین دردهای عضلانی در افراد مسن و افرادی که زیاد پشت میز می نشیند و در کل همه افرادی که از دردهای عضلانی رنج می برند بسیار مناسب و قابل استفاده است.فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی آرین طب، ارائه دهنده انواع محصولات پزشکی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت میباشد. برای خرید و اطلاع از قیمت گن ساعت شنی زنانه و کمربند حرارتی و انواع تجهیزات بیمارستانی ، به آیکون قیمت و خرید مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی پک پلاس تماس حاصل فرمایید.

شکم بند و کمربند حرارتی

اگر مدت زیادی پشت میز می نشینید یا شغلتان رانندگی است و زمان زیادی پشت فرمان هستید، یا پا به سن گذاشته اید و دردهای عضلانی سراغتان آمده، و یا در اثر فعالیت فیزیکی زیاد خسته می شوید و نیاز به تسکین درد دارید می توانید از کمربند حرارتی برای تسکین درد استفاده کنید. خرید کمربند حرارتی برای افرادی که از اسپاسم عضلانی در ناحیه کمر و پشت در عذاب هستند بسیار توصیه می شود. این شکم بند همانطور که اشاره شد هم برای لاغری استفاده می شود و هم تسکین درد. اگر از چاقی ناحیه شکم و پهلو خسته شده اید و راه های زیادی امتحان کردید و نتیجه نگرفتید، پیشنهاد میکنیم از این کمربند برقی حرارتی بسیار کاربردی استفاده کنید تا تاثیر معجزه آسای آن در لاغری و چربی سوزی و فرم دهی به شکم و پهلو را مشاهده کنید.

طرز کار شکم بند حرارتی برقی:

این کمربند امواج مادون قرمز ۶ تا ۱۴ میکرومتری از خود ساطع می کند که باعث افزایش گردش خون و کاهش درد و حفظ تناسب اندام شما می شود. شیوه کار با این کمربند هم به این صورت است که با اتصال آن به برق, چراغ ال ای دی آن چشمک می زند و خاموش می شود. سپس شما باید دکمه مخصوص آن را به مدت دو ثانیه نگه دارید تا دستگاه شروع به کار کردن کند. برای خاموش کردن کمربند هم کافی است انگشت خود را به مدت دو ثانیه بر روی کلید پاور نگهدارید. ابتدا که کمربند را روشن می کنید به مدت ۵ دقیقه در حالت پیش گرم کردن کار میکند و بعد از آن می تواند به دمای بالا برسد که میزان دما با ال ای دی نمایش داده می شود. شما می توانید به صورت دستی دمای کمربند را به راحتی تنظیم کنید. استفاده از دمای بالا در حالت ال ای دی قرمز به مدت طولانی توصیه نمی شود.

ویژگی های شکم بند حرارتی گرمادرمانی:

  • تولید اشعه ماورابنفش از ۶ تا ۱۴ میکرومتر برای افزایش گردش خون
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خستگی و کاهش درد سر و گردن
  • کمک به جوانسازی پوست
  • بسیار موثر در لاغری و چربی سوزی
  • قابل شستشو
  • قابلیت خاموش شدن خودرکار هوشمند در صورت بالا رفتن دما بیش از حد مجاز
  • بسیار نرم و فوق العاده سبک و نازک
  • بسیار مقاوم در برابر پاره شدن و فشار و …
  • ایمنی بسیار بالا
  • قابلیت تمیز شدن بسیار آسان

قیمت و خرید تجهیزات بیمارستانی و لوازم پزشکی:

شکم بند و کمربند حرارتی در   نمایندگی رسمی فروش تجهیزات طبی در کرج میباشد، موجود است . جهت استعلام قیمت و خرید شکم بند و کمربند حرارتی با   تماس بگیرید.

توضیحات کمربند لاغری بیورر Beurer EM35 کمربند لاغری بیورر Beurer EM35 بعد از یک پیاده‌روی طولانی مدت یا فعالیت ورزشی

توضیحات شکم بند تنفسی با کش دوبل ورنا بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند تا بدون دردسر و مشکل

توضیحات کمربند کار ورنا v202 ستون فقرات از سه بخش قفسه سینه ، کمر و گردن تشکیل شده است. قفسه

توضیحات شکم بند لاغری نئوپرن ورنا به انباشته شدن غیر معمول چربی در بدن اضافه وزن می گویند و در

توضیحات کمربند چهار فنره ورنا V201 ستون فقرات به ۳ قسمت تقسیم می شود: ۱- ستون  فقرات گردنی ۲- قفسه

شکم بند لاغری و انواع کمربندهای لاغری جزو وسایل ورزشی پرطرفدار و پرکاربرد محسوب می شوند. شکم بند و کمربند لاغری جزو وسایل ورزشی هستند که بدلیل کاربردهای ورزشی و تناسب اندام و کمک به سلامت بدن مورد استقبال زیادی قرار می گیرند. شکم بند لاغری با توجه به تکنولوژی لرزش الکتریکی بکار رفته در آن جهت تقویت عضلات شکم و چربی سوزی این ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد.

شکم بند لاغری شکم بند لاغری با استفاده از کمربند لاغری می توان عضلات ناحیه شکم، کمر و پائین کمر را تقویت نموده و دردهای عضلانی این ناحیه را تسکین داد. چنانچه پس از ورزش کردن دچار گرفتگی در ناحیه شکم و کمر شدید و یا اینکه بر اثر فعالیت بدنی دچار دردهای عضلانی شوید می توانید با بستن کمربند لاغری از شدت درد بکاهید. قیمت شکم بند لاغری به جنس و کیفیت شکم بند مورد استفاده و انواع تنظیمات و برنامه های موجود در آن مرتبط است.

انواع گن ساعت شنی مردانه و کمربند با امکانات مختلف و کارایی سریع و موثر در کاهش چربی های ناحیه شکم در بازار عرضه می گردد.

قیمت شکم بند لاغری در انواع مدلهای مختلف
قیمت شکم بند لاغری در انواع مدلهای مختلف با توجه به کیفیت محصول متفاوت است. تکنولوژی بکار رفته در این کمربندها با روش تحریک و لرزش الکتریکی و ایجاد پالس های متقارن بر روی سلولهای چربی در ناحیه دور شکم تاثیر می گذارند.

راهنمای خرید شکم بند مناسب راهنمای خرید شکم بند مناسب بر اساس تکانها و لرزشهای ایجاد شده این سلولها بتدریج شکسته و تجزیه شده و سایز دور کمر کاهش می یابد. کمربند لاغری علاوه بر خاصیت چربی سوزی و کاهش سایز به تقویت عضلات لوزی شکل شکم کمک می نماید.

قیمت شکم بند لاغری با کیفیت مطلوب و تجهیزات مناسب بیش از سایر مدلهای معمولی است. از جمله تجهیزات شکم بند می توان به طراحی انعطاف پذیر و کشدار مناسب بدن، الکترودهای مقاوم جهت ایجاد تحریکات الکتریکی از جنس کربن رسانا، قابلیت شستشو، باطری با کارکرد طولانی، تایمر و سیستم خاموشی اتومات، صفحه نمایش، تنظیم شدت دستگاه، برنامه های کاربردی از پیش تنظیم شده و گارانتی اصلی شرکتی نام برد.

انواع شکم بند لاغری انواع شکم بند لاغری شکم بند لاغری مناسب
شکم بند لاغری مناسب برای تمام سنین و با کیفیت مطلوب، کاربرد زیبایی و تناسب اندام نیز دارد. شما می توانید از کمربند لاغری جهت کاهش سایز ناحیه دور شکم استفاده نمائید. همانطور که می دانید چربی های اضافه بدن ابتدا در ناحیه دور شکم تجمع پیدا می نمایند.

این حالت در آقایان بیش از خانم ها است. از طرفی چربی های ناحیه شکم بسیار خطرناک بوده و موجب انسداد رگها و بروز سکته قلبی می گردند. از اینرو از بین بردن این چربی ها علاوه بر کاربرد زیبایی، به بهبود سلامت عمومی بدن نیز کمک شایانی می نماید. همچنین با تداوم استفاده از شکم بند می توانید عضلات ناحیه شکم و کمر خود را تقویت نموده و تناسب اندام داشته باشید.

تناسب اندام با شکم بند لاغری تناسب اندام با شکم بند لاغری کاربرد دیگر شکم بند در تسکین دردهای عضلانی و اسپاسم ناحیه کمر و شکم است. با توجه به کاربردهای بسیار مفید دستگاه می توانید گن ساعت شنی تاپی ۲۵ فنره مناسب و ارزان و با خدمات گارانتی معتبر و انواع مدلهای مختلف را از سایت ما دریافت نمائید.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا