اقتصادی

برنامه‌های ویژه نوروز و ماه رمضان در دلوار برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عبدالرضا عالی‌پور یکشنبه شب در نشست کمیته فرهنگی تسهیلات سفر بخش دلوار ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و فصل بهار قرآن بیان کرد: به حرمت و میمنت ماه مبارک رمضان، مراسم ویژه و متنوعی از قبیل نماز جماعت، ترتیل خوانی قرآن، اجرای سرود و مسابقه و.. در ساحل شهر دلوار با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری و با همکاری دستگاه‌های متولی و مؤسسه‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

بخشدار دلوار افزود: کرسی تلاوت قرآن توسط مؤسسه‌های قرآنی و با دعوت از قاریان مطرح استان و کشور در ساحل شهر دلوار و در محل تپه رشادت برگزار خواهد شد.

وی حفظ شئونات اسلامی را یک امر واجب دانست و گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انتظار داریم که مسافران و مهمانان در بخش دلوار رعایت حرمت این ماه بزرگ را بکنند و در خصوص امر عفاف و حجاب نیز دستگاه‌های ذی ربط تذکرات لازم را داده و در صورت مشاهده با هنجارشکنان نیز برخورد خواهد شد.

بخشدار دلوار در ادامه افزود: مدیران مجتمع‌های تجاری و فروشندگان این مجتمع‌ها و غیره نیز ملزم به رعایت شئونات اسلامی هستند که در صورت عدم توجه، نسبت به پلمپ مغازه‌هایی که به قوانین اماکن عمل کنند اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: پخش موسیقی‌های غیر متعارف در اماکن عمومی و فضاهای باز خصوصاً مغازه‌ها و دکه‌های کنار سواحل دلوار ممنوع بوده و همه کسبه ملزم به رعایت آن هستند.

عالی پور در پایان یکی از ظرفیت‌های مهم بخش دلوار را گردشگری دریایی معرفی کرد و گفت: فعالیت گشت‌های دریایی با قایق‌های تفریحی تا ساعت ۱۹ و لنج‌های گردشگری تا ۱۲ شب با رعایت قوانین و مقررات و شئونات اسلامی انجام پذیر خواهد بود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا