معرفی ۱۵۰ نقاش کرمانشاهی در کتاب«نقاشان کرمانشاه» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگار آنلاین، مریم ودودی عصر سه شنبه در حاشیه رونمایی از کتاب «نقاشان کرمانشاه» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کتاب در چهار فصل پیشگامان، نامداران، پیشکسوتان و جوانان در ۴۵۶ صفحه بخش بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب حاصل سه سال زحمت متوالی بوده، افزود: تمام تلاش بر این بوده که نقاشان و هنرمندان خوب ساکن در خارج و داخل استان کرمانشاه در این کتاب به منظور معرفی و شناسایی بیشتر آورده شود.

نویسنده کتاب «نقاشان کرمانشاه» با بیان اینکه نزدیک به ۱۵۰ نفر از نقاشان کرمانشاهی در این کتاب معرفی شدند، تصریح کرد: در این کتاب پیشگامان شامل نقاشان دوره قاجار، پیشکسوتان شامل نقاشان با تجربه و قدیمی استان، نقاشان نامدار شامل نقاشانی که آثارشان در موزه بوده یا مؤلف و داوری کتاب داشتند و در نهایت سرفصل جوانان نیز در این کتاب شامل نقاشان جوانان چیره دست و حرفه‌ای است.

ودودی در پایان عنوان کرد: مقدمه کتاب «نقاشان کرمانشاه» با قلم محمدعلی سلطانی نوشته شده و این کتاب هم اکنون در چاپ نخست خود با ۳۰۰ جلد در نشریه و چاپخانه صبا در استان تهران وارد بازار شد که در صورت استقبال مردم از این کتاب وارد نوبت چاپ بعدش خواهیم شد.

خروج از نسخه موبایل