مجله ورزشی

صعود سخت بارسلونا به یک‌هشتم جام حذفی اسپانیا

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا (کوپا دل ری) در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و از مرحله یک‌شانزدهم نهایی این مسابقات از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه‌شب بین تیم‌های بارباسترو و بارسلونا پیگیری شد.

در این دیدار کاتالان‌ها در دقیقه ۱۸ توسط فرمین لوپز مارین به گل رسیدند تا با برتری یک بر صفر نیمه نخست را به رختکن بروند. در ۴۵ دقیقه دوم بازهم بارسلونا به گل رسید و این بار رافینیا در دقیقه ۵۱ گل دوم را به ثمر رساند، اما ۹ دقیقه بعد دمسا گاریدو برای بارباسترو گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل برسید.

در دقیقه ۸۸ داور برای بارسلونا یک ضربه پنالتی گرفت که رابرت لواندوفسکی توپ را در جهت خلاف سنگربان بارباسترو به گل تبدیل کرد، هر چند پرات در دقیقه ۹۳ و از روی نقطه پنالتی بازهم اختلاف را کاهش داد، اما میزبان نتوانست در برابر قدرت کاتالان‌ها مقاومت کند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

با این نتیجه تیم فوتبال بارسلونا جواز حضور در مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال اسپانیا (کوپا دل ری) را به دست آورد و باید منتظر مشخص شدن رقیب خود باشد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا