مجله ورزشی

نجات جوان سقوط کرده در ارتفاعات ده بزرگ باشت

به گزارش خبرگزاری مجله رز از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کاظم فلاحی دوست افزود: حدود ساعت ۱۴ امروز گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات روستای ده بزرگ از توابع باشت به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال‌احمر EOC اعلام شد.

وی بیان کرد: سریعا نیروهای امداد نجات کوهستان و پشتیبانی پایگاه هلال‌احمر باشت و گچساران به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:با توجه به صعب العبور بودن منطقه نیروهای امدادی پس از ساعت ها پیاده روی به فرد مصدوم رسیدند.

فلاحی دوست عنوان کرد: این فرد بر اثر سقوط از ارتفاع دچار آسیب های فراوان از تمام نقاط مختلف بدن شده بود که امدادگران بلافاصله پس از اقدامات اولیه تثبیت مصدوم؛کنترل خونریزی و آتل بندی مصدوم؛ درخواست بالگرد از اورژانس را اعلام کردند.

وی گفت:بلافاصله درخواست بالگرد کردیم و در کمترین زمان بالگرد به منطقه اعزام شد که نیروهای هلال احمر مصدوم را به بالگرد رسانده و فرد آسیب دیده به بیمارستان منتقل شد، این عملیات ساعت ۱۷:۱۰دقیقه امروز به پایان رسید.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا