بهترین ژل شستشوی صورت خارجی

بهترین مارک شوینده صورت محصولی است که با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی خریداری شود. برای مثال اگر شما جزء افرادی هستید که پوست چربی دارید باید ژل شستشوی صورت ویتابلا را انتخاب کنید که چربی پوستتان را کاهش دهد و آسیب به آن نزند. همچنین بهترین شوینده صورت برای پوست های خشک باید حاوی ترکیباتی باشد که علاوه بر تمیز کردن پوست رطوبت مورد نیاز آن را تامین کند و باعث التهاب آن نشود.

شوینده صورت در انواع و اقسام خارجی و ایرانی تولید و در بازار عرضه می‌شود. یکی از بهترین برندها  محصولات ویتابلا است که برای هر جنس پوستی ژل شستشوی اختصاصی طراحی کرده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را بهترین شوینده های صورت خارجی همراه با کاربرد ها و خصوصیاتشان آشنا کنیم. اگر شما هم به دنبال یک شوینده صورت باکیفیت هستید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین شوینده های صورت خارجی شامل:

شوینده صورت چیست؟

شوینده صورت متفاوت از ژل بهداشتی بانوان است و  یکی از محصولات مراقبت پوستی می باشد که بدون آسیب به بافت پوست به رفع سلول های مرده، چربی، میکاپ صورت و سایر آلودگی ها از سطح پوست می شود. این محصول منافذ پوست را پاک کرده و از آکنه جلوگیری می‌کند. استفاده از شوینده صورت مناسب در روتین پوستی مهم و ضروری است زیرا پاکسازی و تمیز بودن پوست تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات پوستی دارد. از آنجایی که آب به تنهایی برای شستشوی صورت مناسب نیست، استفاده از یک شوینده صورت مناسب با نوع پوست اهمیت می یابد. هنوز هم هستند افرادی که برای تمیز کردن پوست خود از صابون استفاده می کنند اما باید بدانند صابون محصول مناسبی برای شستن صورت نیست زیرا چربی مفید پوست را از بین می برد و به مرور موجب خشکی و چروک صورت می شود.

اهمیت ژل شستشوی صورت در روتین پوستی

اهمیت استفاده از ژل شستشوی صورت در روتین پوستی بسیار مهم است و اهمیت بسیار بالایی دارد. همچنین لازم است بدانید که استفاده از ژل های شوینده صورت باعث پاکسازی و حفظ تمیزی پوست شما می‌شود و این تمیزی پوست تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری بر کاهش مشکلات پوستی دارد.

از آنجایی که تمیز کردن صورت با آب به تنهایی کارآمد نیست، اهمیت انتخاب یک شوینده صورت مناسب با نوع پوست بسیار افزایش می‌یابد. هنوز هم برخی از افراد از صابون برای شستشوی صورت استفاده می‌کنند، اما لازم است بدانند که صابون ممکن است چربی مفید پوست را از بین ببرد و در نتیجه به خشکی و پیدایش چروک‌ها منجر شود.

فواید استفاده از ژل شوینده صورت

ایجاد احساس شادابی و سبکی روی پوست

جلوگیری از جوش و آکنه

تامین رطوبت مورد نیاز پوست

کنترل چربی پوست

باز شدن منافذ پوست و نفس کشیدن آن

افزایش تاثیر محصولات مراقبت پوستی مانند تونر، مرطوب کننده و آبرسان و محصولات درمانی

تمیز کردن پوست و درخشندگی آن

راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

همه ما برای شستشو و پاکسازی روزانه پوست به یک شوینده مناسب و با کیفیت نیاز داریم.

از آنجایی که نوع پوست افراد با هم فرق می‌کند امروزه تولید کنندگان برندهای متنوعی ژل شستشوی صورت را تولید می‌کنند تا همه بر اساس نوع پوست خود، بهترین برند را انتخاب کنند.

شوینده‌هایی که فاقد مواد شیمیایی هستند بهترین انتخاب خواهند بود چرا که به سلامت پوست و زیبایی آن صدمه ای وارد نمی‌کنند.

ژل شوینده مانند تونر پاک کننده آرایش سبب پاکسازی عمیق منافذ پوست می‌گردد و اثری از آلودگی و باقیمانده مواد آرایشی نظیر کرم پودر را بر سطح پوست باقی نمی‌گذارد.

چربی پوست را متعادل نگه می‌دارد و با این خاصیت مانع از جوش زدن می‌شود. از خشکی پوست پیشگیری کرده چرا که در ترکیب آن روغن های گیاهی و مواد نرم کننده وجود دارد.

افرادی که به طور منظم از بهترین برندهای ژل شوینده برای تمیزی و بهداشت پوست خود استفاده می‌کنند نسبت به افراد دیگر پوستی جوان و شاداب تر دارند.

نکات خرید ژل شستشوی صورت

برای اینکه بتوانید انتخابی مؤثر برای خرید ژل شستشوی صورت خارجی داشته باشید و از تمام مزایای این محصول مراقبتی برخوردار شوید، لازم است که پیش از خرید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید. در ادامه به بررسی برخی از این نکات خواهیم پرداخت:

نوع پوست

پیش از خرید ژل شستشو صورت خارجی حتماً نوع پوست خود را تعیین کنید تا از بروز هرگونه حساسیت و تحریک ناشی از استفاده محصولات ناسازگار، جلوگیری کنید. بنابراین تعیین کنید که پوست صورت شما چرب، خشک، مختلط و یا معمولی است.

بافت ژل

طیف وسیعی از انواع ژل شستشوی صورت خارجی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها از ویژگی و ساختار متفاوتی برخوردارند. در این شرایط با توجه به نوع پوست صورت خود باید به دنبال نمونه‌هایی باشید که بهترین تأثیر را برای پوست شما داشته باشند. به عنوان مثال شوینده‌های کرمی گزینه‌ای مناسب برای پوست‌های حساس است و استفاده از شوینده‌های کف دار برای پوست‌های چرب توصیه می‌شود.

لایه‌برداری

اگر قصد دارید ژل‌های شستشوی چند منظوره را برای خرید انتخاب کنید، شوینده‌های حاوی دانه‌های لایه‌بردار می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این محصولات از دانه‌های ریزی برخوردارند که پوست را به طور مؤثر لایه‌برداری کرده و ضمن حذف سلول‌های مرده، درخشندگی پوست را با افزایش خون‌رسانی به سلول‌های آن، بهبود می‌بخشد.

قیمت ژل شستشو صورت خارجی

قیمت ژل شستشو خارجی تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود؛ به عنوان مثال ایرانی یا خارجی بودن محصول، کشور مبدأ، برند ژل شستشو، حجم و… از مواردی هستند که در قیمت نهایی محصول نقش دارند. بنابراین نمی‌توان قیمت ژل‌های شستشو خارجی را به طور دقیق بیان نمود.

بهترین ژل شستشو صورت خارجی

به منظور شستشوی صورت خود باید همواره اطمینان حاصل کنید که محصولی از بهترین برندها انتخاب کرده و بالاترین سطوح کیفیتی را دریافت می‌کنید. اما امروزه با وجود طیف گسترده تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی، انتخاب بهترین نمونه ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. بدین منظور می‌توانید برندهای زیر را به عنوان بهترین و باکیفیت ترین ژل شستشوی خارجی در نظر بگیرید .

انواع ژل شستشو

انواع ژل شستشو بر اساس نوع پوست و ترکیبات سازنده، دسته‌بندی می‌شود. در ادامه، به بررسی مختصر آن‌ها می‌پردازیم:

ژل شستشو پوست‌های مختلف

قبل از این‌که اقدام به خرید ژل کنید، تیپ پوستی خود را بشناسید. پوست خشک، پوست چرب، پوست حساس و پوست مختلط انواع تیپ‌های پوستی که هستند که هر یک، شوینده مخصوص خود را می‌طلبند؛ مثلا شوینده پوست‌های چرب سعی در کنترل چربی پوست دارند و در عین حال، منافذ را به خوبی تمیز می‌کنند.

ژل شستشو SLS

اگر جزو افرادی هستید که کف زیاد شوینده را دوست دارید، ژل شستشو SLS انتخاب خوبی است. در نظر داشته باشید که استفاده مداوم و طولانی‌مدت از این ژل‌های شستشو، پوست شما را خشک و آسیب‌پذیر خواهد کرد.

ژل‌های صورت چندکاره

در صورتی که بخواهید ژل شستشوی صورتتان تأثیرات دیگری به‌جز پاکسازی داشته باشد، باید به سراغ ژل‌های چند منظوره بروید. این ژل‌ها با توجه به فرمولاسیونی که دارند، تأثیرات مختلفی روی پوست می‌گذارند. لایه‌برداری، روشن کردن پوست، کم‌رنگ کردن لک‌ها و مرطوب‌کنندگی از کارکردهای این نوع ژل‌های چند منظوره هستند.

خروج از نسخه موبایل