اقتصادی

عوامل امدادی در استان سمنان به حالت آماده باش در آمدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد حمیدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن اشاره به ورود سامانه کم فشار بارشی و هشدار نارنجی هواشناسی در استان بیان کرد: مردم باید شرایط بحرانی را مدیریت نموده و سفرهای غیر ضروری را لغو نمایند تا در زمان بحران حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های مدیریت بحران در برف وبوران هفته‌های گذشته باتوجه به گسترگی جاده‌های استان مطلوب بود، افزود: فرمانداران در دو روز آینده با توجه به گزارش هواشناسی و بروز سیلاب و یخبندان، جلسه بحران تشکیل دهند، تا از ایجاد آسیب در شرایط بحران پیشگیری کنند.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین بیان کرد: اطلاع رسانی مناسب و کنترل راههای کوهستانی و استفاده از تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ و سوخت جایگزین و …از سوی دستگاهای ذیربط مورد تاکید قرار گیرد.

حمیدی با بیان اینکه ادارات کل راهداری نسبت بازگشایی گلوگاه‌ها و آبراه‌ها نظارت لازم را داشته و از انسداد آن جلوگیری نمایند تا شاهد آبگرفتگی سطح جاده‌ها نباشیم، تاکید کرد: با توجه به مدیریت مصرف گاز و برق، مردم عزیز استان نهایت همکاری را داشته باشند تا در فعالیت واحدهای تولیدی و صنایع استان خللی ایجاد نشود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا