کسب و کار محلیمجله عمومی

بهترین زمان شستشوی فرش چه زمانی است؟

پزشکان و متخصصان حوزه فرش ، پیشنهاد کرده اند برای جلوگیری از انتشار ویروس ها و آلودگی ها ، فرش هایتان را سالی یکبار بشویید ، و اکثر ما ایرانی هایی که این کار را انجام میدهیم ، این کار را قبل از عید نوروز و در خانه تکانی های شب عید انجام میدهند ، اما به واقع بهترین زمان شستشوی فرش در سال ، چه زمانی است ؟ ما قصد داریم در این مقاله در این خصوص با شما صحبت کنیم و با آوردن دلیل زمان مناسب سپردن فرش به قالیشویی را بیان کنیم.

در این مقاله پارامتر هایی مانند ، زمان پیک (شلوغی) ، آب و هوا ، متناسب بودن زمان برای خانواده ها و… را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید.

زمان پیک (شلوغی ) قالیشویی ها

اولین پارامتر مهمی که باید لحاظ کنید این است که ، بدانید باقی مردم بیشتر در چه زمان هایی اقدام به شستن فرش خود میکنند ، در ایران مردم اکثرا در سه ماهه انتهایی سال یا ماه انتهایی تابستان (شهریور) این کار را انجام میدهند. قالیشویی کرج مجری شستشو فرش ها است.

پس پیشنهاد ما این است که شما زمان شستشوی فرش را طوری انتخاب کنید که در پیک (شلوغی) ها نباشد زیرا در شرایط عادی به دلیل متوسط بودن حجم سفارشات ، کار ها با دقت بالاتر و در زمان سریع تر انجام میشود. پس پیشنهاد گروه تحریریه این است که سعی کنید فرش های خود را در سه ماهه ابتدایی سال (فصل بهار) و دو ماه ابتدای تابستان به قالیشویی بسپارید.

پارامتر دوم : آب و هوا در زمان شستشوی فرش

علاوه بر شلوغ بودن فصل زمستان ، آب و هوا به دلیل سرد بودن ، باعث میشود که فرش ها دیرتر خشک بشوند و یا حتی کمی مرطوب در آن ها باقی بماند. البته ناگفته نماند که این مورد به دلیل وجود خشک کن های صنعتی در قالیشویی ها به هیچ عنوان دیده نمیشود و شما میتوانید با خیالی آسوده حتی در فصل زمستان فرش خود را به قالیشویی بسپارید.

از بحث خود دور نشویم ، از نظر آب و هوایی نیز بهترین فصل برای شستن و خشک کردن فرش ها ، فصول گرم میباشد ، یعنی شما باید در شش ماهه اول سال جهت شستشوی فرش خود اقدام کنید.

متناسب بودن زمان برای خانواده ها برای شستشوی فرش

درست است که از نظر آب و هوایی و شلوغی ها بهترین زمان بهار میباشد ، اما برخی از خانواده ها به دلیل رفتن به مسافرت یا حتی مهمانی ها و دید و بازدید ها ، این امکان برایشان مهیا نیست که در فصل بهار فرش های خود را بشویند. پس میتوان گفت اگر شما در فصل بهار درگیر دید و بازدید خانوادگی هستید ، بهترین زمان فصل تابستان است.

اما بهترین زمان شستشوی فرش ها چه زمانی است؟

اغلب افراد زمان شست و شو فرش ها را به ایام نزدیک عید یعنی اسفند ماه موکول می کنند.

این افراد گمان می کنند، بهترین زمان شستشوی فرش ها، اسفند ماه است تا فرش ها در ایام عید تمیز و براق باشند.

اما این افراد غافل هستند که در اسفند ماه، هوا اغلب شرجی و بارانی می باشد و آفتاب گرم و داغی نیست.

زمانی که آفتاب گرم و داغی نباشد، آب های موجود در بافت فرش ها به خوبی خشک نمی شود و در آخر سبب پوسیدگی الیاف فرش می شود.

از نظر قالیشویی های پیشرفته که تجربه های چندین ساله دارند، بهترین زمان برای شستشوی فرش ها، ایام تابستان است.

در ایام تابستان هوا بسیار گرم می باشد و نور خورشید گرم می باشد.

نور خورشید در کمترین زمان ممکن آب موجود در بافت و الیاف فرش ها را خشک می کند و هیچ گونه رطوبتی در فرش باقی نمی گذارد.

اگر شما عزیزان مایل به شستشوی فرش ها در بهترین زمان ممکن با تضمین کیفیت الیاف فرش هستید، باید شستشوی فرش ها را به بهترین قالیشویی بسپارید.

سخن پایانی:

قالیشویی خوش قدم بزرگ ترین قالیشویی در تهران است که آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی و حومه می باشد.

قالیشویی خوش قدم با استفاده از بهترین دستگاه های شست و شو فرش و همچنین استفاده از مواد شوینده مرغوب و استاندارد، به شست و شوی فرش ها پرداخته است.

این قالیشویی فرش ها را به صورت کاملا تمیز و درخشان در کوتاه ترین زمان ممکن می شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قالیشویی خوش قدم و نرخ شست و شو، بدون خروج از منزل و اتلاف وقت، هم اکنون می توانید با شماره های مندرج در ادامه این صفحه تماس بگیرید. و یا با ثبت سفارش آنلاین ۲۰درصد تخفیف ویژه بگیرید.

همکاران ما در حوزه شست و شو فرش، پاسخگوی شما عزیزان هستند.

با ثبت سفارش آنلاین در این سایت، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و ، ۲۰% تخفیف بگیرید!!! اگر در سراسر تهران و کرج و تبریز زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی خوش قدم مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا از نزدیکترین شعبه برای شما سرویس اعزام شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی و مبل شویی و آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
علاوه بر شعبات شعبه و ادیب ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

د مثل شب عید ، بهترین زمان از این نظر دو فصل ابتدایی سال است . اما از نظر آب و هوا ، هرچه هوا گرمتر باشد ، فرش ها پس از شستشو بهتر خشک میشوند ، پس در این حالت شما ماه های خرداد ، تیر و مرداد بهترین انتخاب است و اما پارامتر دیگری که اهمیت دارد ، برنامه خانوادگی شماست ، اگر اهل مسافرت در فصل بهار هستید یا زیاد به دید و بازدید میروید بهترین زمان شستشوی فرش در سال برای شما فصل تابستان (تیر ، مرداد ، شهریور) میباشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا