اقتصادی

برپایی ۴۰ غرفه در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به برپایی مراسم و راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مراسم روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با برپایی ۴۰ غرفه در حوزه‌های مختلف و در زمینه نمایش و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای بازدید عموم مردم در مسیر راهپیمایی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از مردم به منظور مشارکت و حضور در راهپیمایی، تصریح کرد: مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه با سخنرانی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رزم نوازی، اجرای گروه‌های سرود، برپایی غرفه کودکان با موضوع نقاشی و شعرهای انقلابی و… دنبال خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرزایی در پایان با تاکید بر ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر، عنوان کرد: در این دهه علاوه بر برنامه‌ها و نشست‌های بصیرتی به منظور ارائه و تبیین دستاوردهای انقلاب و افق پیش روی این انقلاب تخفیفات و طرح‌های ویژه در حوزه معیشتی با همکاری اصناف، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های ارائه شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا