اقتصادی

سند فرهنگی و اجتماعی یک نیاز برای استان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر جمعه در جلسه شورای اداری استان که به ریاست جمهوری برگزار شد، بیان داشت: مدیران حضورشان در بین مردم بیشتر شود. پای درد و دل مردم بنشینید، حضورتان در بین مردم از قبل بیشتر شود.

وی با بیان ابنکه زیر بنای انقلاب اسلامی فرهنگ است، عنوان کرد: قبل از اقتصاد، سیاست و غیره اولویت فرهنگ در انقلاب اسلامی مشهود است، هر چه در این بخش هزینه کنیم از بخش های دیگر هزینه ها کمتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرهنگ دریا پایه را مطرح کردند. فرمودند: استفاده از ظرفیت های دریا یک فرهنگ دریا پایه ایجاد می کند. ۳۵ درصد جمعیت کشور در سواحل زندگی می کنند. ۷ استان ساحلی داریم.

وی خاطرنشان کرد: سند فرهنگی و اجتماعی یک نیاز برای استان است. این سند باید تدوین، تصویب و اجرایی شود. امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ بتوانیم به اتمام برسانیم. برش استانی نقشه فرهنگی استان طی دو سال تهیه کرده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان، افزود: استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد می تواند به زدودن فقر در استان کمک کند. در سیستان و بلوچستان تردد خودروهای پلاک آزاد با تصویب دولت اجرایی شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: توقع جوانان استان بهره گیری از آنها در کادر مدیریتی و لایه های مختلف صنایع حضور داشته باشند. هر چه مدیران پروازی کاهش یابد، می تواند امید را در جوانان برای تحصیلات عالیه افزایش یابد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا