کسب و کار محلیمجله عمومی

بهترین کرم نرم کننده دست و صورت

برای داشتن یک پوست شاداب و سلامت، نیاز به محصولات مراقبتی مانند کرم مرطوب کننده جوانه گندم ویتابلا و نرم کننده وجود دارد. زیرا پوست در اثر شستشوی زیاد یا آلودگی هوا، انعطاف و شفافیت خود را از دست داده و به مرور زمان دچار چین و چروک و خشکی می‌شود. از این رو محصولات ، دارای انواع متعددی بوده که می‌توان آنها را با توجه به نیاز و جنس پوست خریداری کرد.

ویژگی‌های مثبت کرم مرطوب کننده و نرم کننده

بهترین کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت دارای چند ویژگی مثبت است که در این بخش به معرفی آنها می‌پردازیم. پیش از هر چیز و قبل از انتخاب کرم، ابتدا باید نوع پوست را مشخص کرد تا بیشترین تاثیر و سازگاری را مشاهده کنیم. پوست افراد مختلف معمولاً به پنج دسته معمولی، چرب، خشک، مختلط و حساس تقسیم می‌شود که نیاز به انتخاب صحیح کرم برای هر یک از آنها وجود دارد. قدم دوم توجه به میزان اسیدی بودن کرم مرطوب کننده است، زیرا اگر میزان اسید سالسیلیک و گلیکولیک بالاتر از حد مجاز باشد، پوست آسیب دیده و ممکن است منجر به بروز آلرژی در آن شود.
همچنین یک کرم خوب نباید حاوی رنگ افزودنی و عطر بیش از حد باشد، تا پوست خشک را تحریک نکرده و در آن خارش ایجاد نکند. به این نکته نیز توجه کنید که اگر پوست بسیار خشکی دارید، محصولات فاقد الکل برای جلوگیری از بروز بثورات پوستی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده درمالیفت حاوی اوره 10% مناسب پوست خشک بوده و به کاهش علائم ناشی از خشکی پوست و اگزما کمک می‌کند.

پوست خشک و تفاوت آن با پوست دهیدراته

خصوصیات پوست خشک

پوست خشک به طور کلی با بافت خشن مشخص می‌شود، ممکن است بسته به شدت، شروع به پوسته پوسته شدن یا حتی ترک خوردن کند. علاوه بر بافت، این نوع پوست اغلب کدر با مقداری قرمزی و خارش به نظر می‌رسد. نکته مثبت، پوست خشک با منافذ کوچک مشخص می‌شود و معمولاً مستعد آکنه نیست.

پوست خشک برعکس پوست چرب است و پوستی است که چربی کافی ندارد. ممکن است کدر یا سفت به نظر برسد. پوست بسیار خشک شکننده است و به راحتی پوسته پوسته می‌شود یا ترک می‌خورد که می‌تواند به یک زخم دردناک تبدیل شود. در صورت زخم پوستی ناشی از خشکی پوست، از پوست خود مانند جراحت یا زخم با استفاده از بهترین کرم دست و صورت مراقبت کنید تا از عفونت جلوگیری کنید.

تفاوت پوست خشک و پوست دهیدراته

پوست خشک و پوست دهیدراته گاهی اوقات به جای هم استفاده می‌شوند، اما این دو یک چیز نیستند، پوست دهیدراته پوستی با کمبود آب است و این ممکن است برای هر کسی، صرف نظر از نوع پوست، اتفاق بیفتد. پوست خشک پوستی است که رطوبت کافی برای حفظ نرمی آن ندارد. پوست خشک مانند لکه‌های خشن پوست شما است که می‌تواند پوسته پوسته شود. اگر پوست شما خشک است، ممکن است خارش داشته باشد، همچنین با خشکی شدید پوست ممکن است ترک خورده و خونریزی کند.

در حالی که خشکی و کم آبی پوست دو چیز متفاوت هستند، کمبود چربی موجود در پوست خشک باعث می‌شود که کمتر بتواند آب را حفظ کند. بدون رطوبت کافی، سد رطوبتی طبیعی پوست نمی‌تواند آن‌طور که لازم است به طور مؤثر عمل کند. این باعث می‌شود پوست در برابر نگرانی‌های زیادی، از تحریک جزئی تا علائم قابل مشاهده پیری زودرس، آسیب پذیر شود. بنابراین، کلید مراقبت از پوست خشک، دستیابی به محصولاتی است که به تغذیه و محافظت از سد رطوبتی طبیعی پوست کمک می‌کند.

کاربرد انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انواع کرم مرطوب ‌کننده و نرم ‌کننده دارای فرمولاسیون‌های متعددی هستند که متناسب با نوع پوست می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد. به عنوان مثال کرم دست و صورت مخصوص پوست خشک ویتابلا در درمان هرگونه خشکی متوسط تا شدید پوستی و اگزما موثر است. این محصول فاقد رنگ و عطر بوده و از بروز آلرژی جلوگیری می‌کند.
همچنین برخی از کرم‌ها را می‌توان برای انواع پوست استفاده کرد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده لدورا یک آبرسان بسیار قوی بوده و به علت دارا بودن روغن شی باتر مناسب انواع پوست است. کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی روغن شترمرغ گارنی نیز حاوی اسیدهای ضروری امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است. این کرم مرطوب کننده و نرم کننده گارنی مناسب انواع پوست چرب تا خشک بوده و خاصیت ضد چروک هم دارد.
خوب است بدانید در حالت کلی کرم‌های مراقبت از پوست به دو نوع نرم کننده و آبرسان تقسیم می‌شود. کرم‌های آبرسان فاقد هرگونه چربی بوده و بر روی پوست یک لایه بسیار سبک و لطیف محافظت کننده را ایجاد می‌کنند. کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت هیدرودرم hydroderm یک آبرسان پوست دست و صورت است و از پوست در برابر آلودگی هوا و عوارض نا‌مطلوب جوی محافظت می‌کند. کرم مرطوب کننده و نرم کننده رینوزیت مدل coenzyme q10 نیز یک آبرسان بوده و کارایی آن با کرم‌های دارای چربی متفاوت است.

خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده و نرم کننده

برای خرید غیر حضوری انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده دکتر ژیلا، هیدرودرم، لدورا و کرم ویتابلا و سایر برندهای معتبر می‌توانید به آقای بیز مراجعه کنید. ما در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید انواع کرم از جمله کرم ضدجوش، آبرسان پوست دست و لب  و … را نیز از برندهای معتبر مانند نیوا، سینره و شون برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم. از این رو تنها کافی است محصول مورد نظر خود را سفارش داده تا آن را در اسرع وقت، درب منزلتان در سراسر کشور دریافت نمایید.

ویژگی‌های کرم های مرطوب کننده

اگر پوست خشکی دارید، چندین گزینه مختلف مرطوب کننده وجود دارد. هنگام انتخاب یک بهترین کرم دست و صورت مرطوب کننده برای پوست خشک خود، به دنبال محصولاتی باشید که ویژگی‌های زیر را دارند:

محصولاتی که حاوی الکل، رتینوئیدها، آلفا هیدروکسی اسیدها یا معطرها هستند، پوست را خشک می‌کنند، بنابراین بهتر است از آنها اجتناب کنید. محصولاتی که حاوی موادی مانند ایزوپروپیل الکل، بنزیل الکل یا سولفات نیست که منجر به کم آبی پوست شود. محصولاتی که شامل موادی مانند ژل نفتی، اسید هیالورونیک، لانولین یا روغن‌های معدنی (نرم‌کننده‌ها) می‌شود که رطوبت را حفظ می‌کنند.

از موادی مانند گلیسیرین استفاده کنید که رطوبت را به پوست شما جذب می‌کند. محصولاتی که حاوی مواد جلوگیری از خارش (استروئید هیدروکورتیزون) است. محصولاتی که دارای SPF بالا برای محافظت در برابر نور خورشید است. محصولاتی که برای ناحیه آسیب‌دیده پوست شما (صورت در مقابل بدن) طراحی شده‌اند. ممکن است برای قسمت‌های مختلف بدن به بیش از یک مرطوب کننده نیاز داشته باشید

هنگام انتخاب یک مرطوب کننده، به یاد داشته باشید که پوست شما منحصر به فرد است و محصولی که برای شخص دیگری مناسب است ممکن است برای شما و پوست شما بهترین نباشد. ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی یا متخصص پوست می‌تواند به شما در انتخاب محصولات مراقبت از پوست و بهترین کرم دست و صورت که برای شما و پوست خشک شما طراحی شده است کمک کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا