کسب و کار محلیمجله عمومی

ایا کرم های لیفتینگ واقعا تاثیر دارد؟

کرم لیفتینگ چیست؟

کرم لیفتینگ یک محصول پوستی است که در روتین مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای افرادی که به دنبال پیشگیری یا کاهش  هستند، بسیار مفید است. بهترین کرم لیفتینگ می تواند تولید پروتئین کلاژن را تحریک کند و باعث بهبود انعطاف و سفتی پوست شود. این کرم معمولا با ترکیبات گیاهی یا مواد شیمیایی با خاصیت درمانی فرآوری می شود.  با استفاده منظم از کرم لیفتینگ، می توانید علائم پیری پوست را به تعویق انداخته و پوستی جوان و سالم را تجربه کنید.  اگر به دنبال روشن شدن نواحی تیره بدن و صورت خود علاوه بر لیفتینگ هستید روشن کننده گاتیو را امتحان کنید.

سفت کننده پوست (لیفتینگ)

بدون استثنا همه ی محصولاتی که باعث سفت شدن پوست می شوند حاوی موادی هستند که یک پوشش سفت بر روی پوست ایجاد می کنند. این لایه ی پوششی حاوی مواد سفت کننده است و به همین دلیل است که پوست احساس سفت شدن پیدا می کند.  ساخت کلاژن بسیار مهم است. اگرچه تولید کلاژن اضافه، به چروک های از قبل ایجاد شده کمکی نمی کند ولی به پوست کمک می کند در آینده کمتر شل و چروک شود. شما می توانید با استفاده از محصولات حاوی آنتی اکسیدان قوی و مواد ترمیم کننده به تولید کلاژن کمک کنید.


از آنجا که نور خورشید باعث تخریب کلاژن و الاستین می شود استفاده از ضد آفتاب با SPF25 و بالاتر ضروری است.
استفاده از لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید و گلیکولیک اسید واقعا کمک کننده است. تحقیقات زیادی نشان می دهند که استفاده از لایه بردار به تولید کلاژن کمک می کند و باعث سفت شدن پوست می شود. برای آشنایی با لایه بردار ها اینجا کلیک کنید.
ویتامین آ یا همان رتینول به صورت موضعی می تواند به بهبود الاستین کمک کند. تحقیقات نشان می دهند که ویتان آ می تواند الاستین و کلاژن تولید کند. روش های پزشکی مثل لیزرو نور درمانی در سفت کردن پوست بسیار موثراند. اگر همه ی این روش ها نتوانستند به سفت شدن پوستتان کمک کنند نوبت به جراحی زیبایی می رسد. روش های مختلفی برای لیفتینگ پوست در جراحی وجود دارد و هنگامی که همراه با محصولات مراقبت از پوست انجام شود نتایج شگفت انگیزی خواهند داشت.

کرم لیفتینگ چه مارکی خوبه؟

کرمی خوب است که احساس جوانی و تازگی را به پوست شما بدهد. در ادامه به معرفی محصولاتی می پردازیم که با کیفیت بالا و براساس نیازهای پوست ایرانیان طراحی شده اند.

همچنین به مزایای این محصولات به شکل مختصر اشاره شده است.

– لیفتینگ قوی صورت و مناسب برای افراد بالای 40 سال

– کمک به افزایش مقاومت پوست و پیشگیری از افتادگی آن

– مهار کننده رادیکالهای آزاد با خاصیت آنتی اکسیدانی

– فرموله شده با پپتید های موثر در کاهش چروک های سطحی

– موثر در برطرف کردن چروک های سطحی و پیشگیری از آن

– کرم سفت کننده پوست با خاصیت آبرسانی قوی

– برخوردار از خاصیت شبه بوتاکس و محرک تولید کلاژن

– دارای اسید های چرب ضروری امگا 6 و امگا 9

– افزایش تولید پروتئین کلاژن و جلوگیری از چین و چروک

– روشن کننده پوست و کمک به رفع

– محافظت از پوست با خاصیت آنتی اکسیدانی

– فرآوری شده با ویتامین C، درخشان کننده پوست

– ساخته شده با عصاره های گیاهی متنوع و هیالورونیک اسید

– موثر در بازگرداندن حجم از دست رفته پوست

– کرم سفت کننده صورت و ضد چروک قوی

– محافظت از پوست در برابر رادیکالهای آزاد

– کمک به افزایش قوام و استحکام بافت پوست

– موثر در افزایش تولید رشته های کلاژن و الاستین

– محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV

– کرم سفت کننده و لیفتینگ پوست

– موثر در ریلکس کردن عضلات و ماهیچه های صورت

– قابل استفاده روی پوست صورت، گردن، دکلته و خط اخم

– محرک تولید پروتئین های کلاژن و الاستین

– پیشگیری از افتادگی پوست ناشی از افزایش سن

چه موقع از کرم لیفتینگ استفاده کنیم؟

زمان مناسب برای استفاده از کرم لیفتینگ به نیازهای پوستی شما بستگی دارد. اما در کل، به زمان هایی می پردازیم که بهتر است کرم لیفتینگ را استفاده کنید. استفاده از کرم لیفتینگ در صبح، می تواند پوست را برای قبل از آرایش آماده کند. این کرم را می توان با توجه اینکه قیمت کرم لیفتینگ گاتیو بسیار منصفانه است به روتین مراقبت از پوست شب نیز اضافه کرد؛ زیرا ترمیم و بازسازی پوست در شب بهتر انجام می شود. در این زمان، پوست به خوبی می تواند ترکیبات موثره کرم را جذب کند.

به علاوه اگر در مواقعی نظیر عکاسی یا رویدادهای ویژه، به دنبال پوستی یکنواخت هستید، استفاده از کرم لیفتینگ صورت قبل از این مواقع می تواند به شما کمک کند. در هر صورت مهم ترین نکته این است که کرم لیفتینگ را در روزهای منظم و با توجه به نیازهای پوستی خود مصرف کنید. همچنین دستورالعمل های درج شده روی بسته بندی محصول را رعایت کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید.

روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت

استفاده از کرم لیفتینگ صورت فرآیندی ساده اما موثر است که به بهبود زیبایی پوست کمک می کند. قبل از مصرف این کرم، پوست خود را به خوبی پاکسازی و تمیز کنید. سپس سطح پوست را با آب گرم بشویید و خشک کنید. این کار به افزایش جذب کرم در پوست کمک می کند. بعد از آن مقدار مناسبی از کرم لیفتینگ را به آرامی روی صورت و گردن ماساژ دهید.  از حرکات ملایم بالا به پایین و از داخل به خارج استفاده کنید؛ این عمل به جذب بهتر کرم در پوست کمک می کند. از به کار بردن این کرم روی ناحیه اطراف چشم ها و لبها پرهیز کنید. به خاطر داشته باشید بهترین نتایج از استفاده منظم و مستمر کرم لیفتینگ به دست می آید.

عوارض کرم لیفتینگ صورت

 کرم لیفتینگ معمولا به منظور بهبود بافت پوست مصرف می شود. اما ممکن است برخی از افراد عوارض جانبی ناخوشایندی را تجربه کنند.  پوست بعضی از افراد ممکن است به ترکیبات موجود در کرم لیفتینگ حساسیت نشان دهد. این حساسیت می تواند به صورت قرمزی، خارش، تورم یا تحریک پوستی ظاهر شود.  از این رو خرید کرم گاتیو برای رفع التهابات احتمالی نیاز محسوب می شود.

همچنین استفاده از کرم لیفتینگ با ترکیبات نامناسب یا کیفیت پایین ممکن است به جای بهبود، به آسیب پوست منجر شود. بنابراین انتخاب محصولی با کیفیت و تایید شده از اهمیت بالایی برخوردار است. در برخی موارد نیز استفاده  نادرست از کرم لیفتینگ، ممکن است تغییر رنگ پوست (تیره تر شدن) را در پی داشته باشد. این عارضه به عنوان هایپرپیگمنتیشن شناخته می شود.

پرسش های رایج مرتبط با کرم لیفتینگ

1- آیا کرم لیفتینگ واقعا تاثیر دارد؟

کرم های لیفتینگ در به تعویق انداختن علائم پیری پوست مانند چین و چروک ها، افتادگی پوست و از دست رفتن انعطاف طبیعی آن موثر هستند.

کرم های لیفتینگ معمولا با ترکیبات موثری مانند پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و مواد مرطوب کننده فرموله می شوند. این مواد به تولید پروتئین های کلاژن و الاستین کمک کرده و ساختار پوست را تقویت می کنند.

2- کرم لیفتینگ برای چه سنی مناسب است؟

کرم لیفتینگ معمولا برای افرادی مناسب است که می خواهند از بروز علائم پیری پوست پیشگیری کرده یا آنها را کاهش دهند. استفاده از این کرم به عوامل ژنتیکی، محیطی و سن پوستی افراد بستگی دارد. اما به طور کلی افراد در رده سنی 30 تا 40 سال یا بالای 40 سال، می توانند این کرم را در روتین پوستی خود قرار دهند. همچنین، افرادی که جراحی لیفتینگ صورت یا درمان های زیبایی دیگر انجام داده اند، می توانند از مزایای این کرم به منظور محافظت طولانی تر از نتایج درمان خود بهره مند شوند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا