کسب و کار محلیمجله عمومی

مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو

چنانچه در حال تحقیق در خصوص خرید ماشین لباسشویی هستید حتماً نام لباسشویی بکو به گوشتان خورده است. در این مقاله که با همکاری در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی بکو در اصفهان فعالیت دارند تهیه شده و در خصوص پاسخ به برخی سؤالات مشتریان که در زیر بیان شده پرداخته می‌شود.

کیفیت ماشین لباسشویی بکو

یکی از سؤالات مشتریان این است که کیفیت لباسشویی بکو چطوره؟
لباسشویی بکو یک برند محبوب در ترکیه است که هرساله تعداد زیادی از آن به فروش می‌رسد و ادعا می‌کند دومین برند بزرگ در اروپاست. مدل‌های متفاوت، برنامه‌های شستشوی سریع، برنامه‌های شستشوی پشمی، نخی و سرعت و چرخش متغیر از جمله مواردی است که کاربر را متمایل به خرید این برند محبوب کرده است.

از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباسشویی باید به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن ظرفیت‌های متفاوت شستشو از 7 تا 12 کیلوگرم
⦁    داشتن برنامه‌های متنوع و متفاوت برای شستشو
⦁    داشتن موتور لباسشویی اینورتر دار پرو اسمارت
⦁    داشتن قدرت قابلیت لکه بری فوق‌العاده

از جمله موارد قابل‌توجه داشتن ظرفیت‌های متفاوت از جمله 7 کیلویی تا 12 کیلویی که بسته به نیاز و تعداد جمعیت می‌توان آن را انتخاب کرد. ظرفیت 7 کیلویی که بیشتر برای خانواده‌ها با جمعیت متوسط مناسب است. در یک‌بار شستشو می‌توان 22 پیراهن را شست.

در ظرفیت 9 کیلویی ماشین لباسشویی بکو سرعت چرخش 1400 دور است و دارای 16 برنامه شست‌وشو است که این ویژگی قابلیت انتخاب باتوجه‌به نوع لباس و زمان را امکان‌پذیر می‌سازد. برای کارایی بهتر در این ماشین سنسورهایی تعبیه شده است.

در ظرفیت 10 کیلویی این لباسشویی ویژگی از قبیل تنظیمات ضد حساسیت برای لباس نوزادان، عملکرد حافظه و برنامه خودکار قرار داده شده است و دارای رتبه آب 4.5 ستاره و رتبه انرژی 4 ستاره است و چندین برنامه جهت شستشو دارد.

چه به دنبال کارآمدترین دستگاه باشید و چه به دنبال دستگاهی باتوجه‌ به بودجه خود هستید، باید میزان مصرف آب و انرژی را در نظر بگیرید؛ زیرا آن‌ها موارد مفیدی هستند که در درازمدت پس از هزینه خرید اولیه خرج خواهید کرد. این ماشین لباسشویی با توجه‌ به نظر مشتریان از این نظر جزء برندهای معروف دنیاست.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بکو چگونه است؟

یکی دیگر از دغدغه‌های مشتریان خدمات پس از فروش لباسشویی بکو است که بسیار مهم است. زمانی که یک محصول از یک برند مطرح به فروش می‌رسد، مراکزی را برای ارائه خدمات و پشتیبانی در نظر می‌گیرند. باتوجه‌به محبوبیت این برند خاص در ایران نمایندگی‌هایی برای این محصولات وجود دارد و از لحاظ خدمات پس از فروش در سطح عالی است اگر گارانتی محصولات بکو شما تمام شد، اصلاً نگران نباشید و با خیال راحت تعمیرات لوازم‌خانگی خود را به ما بسپارید.
شماره تماس نمایندگی لباسشویی بکو
بکو از لحاظ خدمات پس از فروش شرایط خوبی دارد و در تلاش است که مشتریان را راضی نگه دارد؛ لذا در هر شهر نمایندگی آن محصول وجود دارد و می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید در زیر دو شماره که مربوط به خدمات پس از فروش اصلی است، نمایش‌داده‌شده است.

چنانچه در حال تحقیق در خصوص خرید ماشین لباسشویی هستید حتماً نام لباسشویی بکو به گوشتان خورده است. در این مقاله که با همکاری در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی بکو در اصفهان فعالیت دارند تهیه شده و در خصوص پاسخ به برخی سؤالات مشتریان که در زیر بیان شده پرداخته می‌شود.

قطعات لباسشویی بکو در بازار یافت می‌شود؟

یکی دیگر از مشکلاتی که خریداران محصولات لوازم‌خانگی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند این است که آیا قطعات لباسشویی بکو در بازار پیدا می‌شود؟
در جواب این سؤال باتوجه‌به خدمات شرکت ما و اینکه همیشه در تلاش هستیم که رضایت مشتری را به دست بیاوریم و از خدمات ما راضی باشند، اگر قطعه‌ای از محصول شما خراب شد و نیاز به تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان داشت ما در کنار شما هستیم و این قطعه را برای شما تعمیر می‌کنیم و اگر نیاز به تعویض داشت ما این قطعات را از ترکیه وارد می‌کنیم و می‌توانید با اطمینان خرید کنید.

معایب ماشین لباسشویی بکو چیست؟ لباسشویی بکو به علت استفاده ممکن است مشکلاتی پیدا کند که در زیر به برخی عیوب متداول این برند ها اشاره می‌شود.

⦁    ممکن است ماشین لباسشویی روشن نشود
⦁    امکان عدم تخلیه ماشین لباسشویی
⦁    ماشین روشن نمی‌شود ولی شروع بکار می‌کند
⦁    ایجاد نشت ماشین لباسشویی
⦁    مشکلات پمپ تخلیه و تسمه
⦁    خرابی قفل لباسشویی

مزایا و امکانات ماشین لباسشویی بکو چیست؟
از مزایای بکو باید به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    دارا بودن امکان صرفه‌جویی در انرژی
⦁    امکان صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شستشو در کنار امکان لکه بری و پاکیزگی
⦁    جلوگیری از تغییر رنگ و صدمه به بافت لباس
⦁    عدم ایجاد حساسیت در نوزادان
⦁    داشتن موتور بی‌سروصدا
⦁    داشتن برنامه‌های شستشوی متنوع
⦁    داشتن طول عمر بالا نسبت به دیگر برندها

ماشین لباسشویی بکو ساخت کجاست؟
در سال 1967 شرکت بکو توسط وهبی کوچ در استانبول ترکیه تأسیس و در سال 2004 به‌عنوان یکی از تولیدکننده‌های بزرگ لوازم‌خانگی در دنیا مطرح شد. در سال 2004 شرکت بکو به خرید برمد گروندیک آلمان اقدام نمود، در سال 2009 بکو با شرکتی با نام آرچلیک ادغام شد و توانست بازار اروپا را از آن خود کند.

موتور لباسشویی بکو ساخت کجاست؟
موتور بکو از قدرت بالایی برخوردار است و ساخت کشور ترکیه هستند. ماشین لباس‌شویی‌های قدیمی از موتورهای یونیورسال استفاده کرده‌اند و در لباس‌شویی‌های جدید این مدل از موتور اینورتر دار استفاده کرده‌اند و به موتور هوشمند معروف است.

مزیت موتور لباسشویی بکو محافظت ماشین در برابر نوسانات برقی و شوک‌های الکتریکی است که این امر باعث طول عمر باتری موتور می‌شود و همچنین دارای گیربکسی است که از خراب شدن لباسشویی جلوگیری و باعث طول عمر آن خواهد شد.

نتیجه‌گیری
لباسشویی بکو از برندهای پرطرف‌دار بازار است. برای انتخاب یک ماشین لباسشویی باکیفیت باید به مواردی از جمله خدمات ماشین لباسشویی، مزایا و معایب و…دقت کرد که این موارد در انتخاب درست و عاقلانه راه‌گشا است. از مزایای آن می‌توان به داشتن ظرفیت‌های متفاوت شستشو از 7 تا 12 کیلوگرم، داشتن برنامه‌های متنوع و متفاوت برای شستشو، داشتن موتور لباسشویی اینورتر دار پرو اسمارت، داشتن قدرت قابلیت لکه بری اشاره کرد.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا