کسب و کار محلیمجله علمی و پزشکی

بهترین عطر برای شرکت در جلسه رسمی

یکی از مهم‌ترین عوامل در قضاوت اجتماعی دیگران هنگام مواجهه با افراد، رایحه‌ آن‌ها است. اگر عطر و ادکلنی که استفاده می‌کنیم، با شرایط اجتماعی ما هماهنگی و تناسب نداشته باشد، قطعا به پیشرفت و موقعیت ما کمکی نمی‌کند. به این ترتیب، باید توجه داشته‌ باشیم که عطر و ادکلن مناسب و خوب، یکی از مهم‌ترین نکات در استایل هر مدیر یا کارمند موفقی در محیط کاری به حساب می‌آید و می‌تواند نشان دهنده هوش اجتماعی او باشد. البته انتخاب عطر و ادکلن مناسب برای جلسه کاری در محیط رسمی، به خصوص جلسات مهم، باید هوشمندانه و زیرکانه باشد، تا نتیجه مثبت و موثری بر افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، بگذارد.

عطر و ادکلن دکتر بیز مخصوص جلسات کاری، باید رایحه‌ای ملایم اما رسمی داشته باشد. یعنی نباید رایحه تند و زننده‌ای داشته باشد و نباید آن‌قدر سنگین باشد، که تمرکز افراد حاضر در یک جلسه یا محیط کاری را بر هم بزند. به طور کلی برای حضور در جلسات مهم کاری، بهتر است اما با رایحه ماندگار استفاده کنید، که رایحه آن هیچ کس را آزار ندهد و برای افراد با سلیقه‌های مختلف دوست داشتنی باشد.

ممکن است در طول یک روز کاری عادی، با افراد زیادی در پست‌های مختلف مواجه شوید و با آن‌ها گفت و گو کنید. اما وقتی صحبت از یک جلسه کاری به میان می‌آید، یعنی قرار است برای مدتی طولانی، درباره موضوعات مختلفی با فرد یا افراد مهمی گفت و گو کنید و کاری کنید، که آن‌ها تحت تاثیر حرف‌ها و نظرات شما قرار بگیرند.

دقیقا به همین دلیل است، که استفاده یک عطر زنانه خوشبو و مناسب در چنین شرایطی اهمیت پیدا می‌کند و می‌تواند به طرف یا طرف‌های مقابل‌تان بگوید، که شما زنی مستقل، با اعتماد به نفس بالا و بسیار باهوش هستید و نظرات‌تان بسیار ارزشمند و مهم است. بنابراین بهتر است، برای جلسات کاری خود، عطری را انتخاب کنید، که رایحه‌ای قوی و به یادماندنی داشته باشد و شما و نظرات‌تان را به خوبی معرفی و در ذهن مدیران یا سایر افراد حاضر در جلسه ماندگار کند.

در بسیاری از خوشبو کننده های موجود در بازار، روایح صنعتی ارزان قیمت و بی‌کیفیت استفاده می‌شود تا قیمت عطرینه بیز ارزان‌تر تمام شود. غافل از اینکه این روایح برای بسیاری از افراد ایجاد حساسیت و سردرد می‌کند. درحالی‌که عطرینه حاوی درصد بالایی از روایح مرغوب و باکیفیت (Fine Fragrance) است. کیفیت این روایح تاحدی است که می‌توان از آن‌ها بر پایه‌ی دانش آروماکولوژی (Aromachology) در بهبود حالات روانی افراد نیز بهره برد.

این عطر شاداب و شیک زنانه، در عین داشتن شباهت با نسخه مردانه‌اش، لطافت و ظرافت زنی محکم و مستقل را در خود جای داده است. کرید اونتوس زنانه برای آن دسته از خانم‌هایی طراحی شده است، که می‌خواهند در لحظات ابتدایی هر برخورد و ارتباطی، تاثیری فراموش نشدنی، بر آدم‌های اطراف خود بگذارند.

رایحه ابتدایی ادوپرفیوم اونتوس زنانه از با بوی شاداب، ترش و شیرین و با طراوت ترنج و لیمو ترش زرد، سیب و گل بنفشه آغاز می‌شود و با حضور نعناع هندی و دانه‌های فلفل صورتی در کنار سایر نت‌های اولیه، رایحه‌ای تند و تیز، کمی تلخ و گیاهی ایجاد می‌کند.

در ادامه این رایحه جذاب، و با حضور نت‌های بالسامیک چوبی مشک، گل رز، چوب صندل و صمغ استیراک، حس و حال شاداب عطر ادامه پیدا می‌کند و انگیزه و انرژی فراوانی در وجود افراد به جریان در می‌آورد. در پایان، با وجود نت‌های میوه‌ای، شیرین و آبداری همچون هلو، انگور فرنگی سیاه در کنار کهربا، گل یلانگ یلانگ و گل یاس بنفش رایحه عطر شیرین‌تر و رویایی‌تر می‌شود و حال و هوایی لطیف و زنانه از جنس گل‌ها و حالتی پودری، شیک و ملایم به ترکیب تلخ و شیرین عطر اضافه می‌کند.

از برند شنل را می‌توان به بانویی ثروتمند تشبیه کرد، که در یک شب سرد زمستانی، در پاریس برای مهمانی باشکوهی آماده می‌شود. او خود را در پالتویی نفیس می‌پوشاند و با پیراهن بلند و پرنسس گونه‌ و پر درخششی که بر تن کرده است، نگاه همگان را به سوی خود خیره می‌کند. این بانوی شیک، بالاخره راضی می‌شود، که دستکش‌های مخمل خود را درآورد و در رقصی با شکوه با شما همراه شود. او از جلب توجه و تجملات لذت می‌برد و همیشه خواهان بهترین‌ها است.

این عطر با رایحه دل انگیز خود، همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان می‌کند. ادوپرفیوم کوکو مادمازل، با قاطعیت کامل، بهترین عطر زنانه از این برند است و در ردیف چند عطر برتر جهان جای دارد. طرفداران و علاقمندان این عطر، به شدت از آن حمایت می‌کنند و آن را به عنوان نمونه‌ای شگفت انگیز از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای خانم‌های شیک و متشخص به حساب می‌آورند.

این عطر فوق‌العاده منحصر به فرد، که باعث درخشندگی خانم‌ها در همه مجالس می‌شود، با رایحه گلی و میوه‌ای خود، در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل دار قرار گرفته است. این ادوپرفیوم از برند شنل، همچنین طبعی معتدل و طعمی شیرین دارد. کوکو مادمازل شنل، است، که خط بو نیز دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال به شمار می‌رود. البته استفاده از این عطر به خانم‌های بیشتر از ۲۵ سال توصیه می‌شود.

هرم بویایی عطر کوکو مادمازل شنل در نت ابتدایی با ترکیبی فوق‌العاده از رایحه‌ مرکباتی پرتقال، شکوفه‌ پرتقال، ترنج و نارنگی ماندارین شروع می‌شود. رایحه این عطر پس از گذشت چند دقیقه و در نت میانی با ترکیبی گلی از رایحه گل رز، گل یاسمن سفید، گل یلانگ یلانگ و گل حساس ادامه پیدا می‌کند.

نت پایانی این عطر، رایحه‌ای تند و چوبی، از ترکیب نت‌های دانه تونکا، نعناع هندی، وانیل، خس خس، صمغ جاوشیر و مُشک تشکیل شده است. نت پایانی عطر کوکو مادمازل شنل تکمیل کننده رایحه این عطر زنانه است و آن را تبدیل به عطری بسیار استثنایی، خوشبو و رویایی می‌کند. تندی و شیرینی این ادوپرفیوم شادی، نشاط، اعتماد به نفس و انرژی مثبت بی‌پایانی را به استفاده کننده عطر و اطرافیان او منتقل می‌کند.

عطر مدرن و افسانه‌ای جادور، پس از عرضه جهانی، به شکل عجیبی نام برند را در مطرح کرد. از آن زمان تا کنون، قفسه‌های همه فروشگاه‌ها، همواره برای تکمیل کلکسیون عطرهای محبوب خود، نسخه‌های مختلف این عطر را در ویترین خود می‌گذارند. گروه بویایی این عطر، گل‌دار میوه‌ای است و طبع و طعم آن معتدل و شیرین است، به همین دلیل برای استفاده در روزهای خنک بهاری و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

يادآور خانمی با یک بغل از گل مریم و یاسمن است. رایحه‌ این عطر، خالص، عميق، شيك و تمیز است و به همراه گرمایی کاملا ملايم و عاشقانه بر پايه تركيبی از نت‌های گلی و میوه‌ای طراحي شده است. پس از اسپری کردن مقداری از عطر جادور بر روی پوست و محل نبض‌تان، ترکیب بوی شیرین و ملایمِ گلی میوه‌ای دل‌انگیزی از نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و نارنگی ماندارین را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، هیجان و شادی را به روح شما تزریق خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها مانند باغ گلی پر از گل‌های خوش عطر هستند. نت میانی عطر جادور، ترکیبی از رایحه گل‌های مریم، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمن سفید، زنبق دره، رز و آلو است. این ترکیب گلی، تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب وانیل، مشک، چوب سدر و شاتوت تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب، حس شادی و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.

این عطر همچون الماسی کبود است، که با یک پارچه‌ ساتن تزئین شده و در واقع شیشه الماس تراش آن، نمادی از گل رز سیاه است. شیشه‌ لانویت ترزور- ترسور ل نویت در سایه‌ای گرم از رنگ صورتی قرار گرفته است، که نشان دهنده وقار و هوش یک زن مستقل و در عین حال زیبا است. این صورتی درخشان، به شکل بی‌نظیری در تضاد با رنگ سیاه بخش دیگری از شیشه عطر، دیده می‌شود.

رایحه‌ این ادوپرفیوم از برند لانکوم، بسیار دلفریب، گیرا و جذاب است. با اولین اسپری از این عطر، بوی خوش میوه‌های گلابی، نارنگی و ترنج به سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. این ترکیب میوه‌ای، شادابی و نشاط عجیبی را در ابتدای کار به روح شما تزریق می‌کند. پس از مدتی این رایحه‌ها جای خود را به نت‌های اصلی می‌دهد. نت‌های اصلی شامل میوه‌ گل ساعتی، توت‌فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه هستند. این نت‌های میانی، عامل اصلی دلفریبی ومسحورکنندگی ادوپرفیوم لانویت ترزور- ترسورل نویت است. شیرینی منتشر شده از این مخلوط طبیعی همان عامل محرک و انرژی‌بخشی است، که در اغلب عطرهای برند لانکوم جریان دارد.

بعد از گذشت زمانی اندک، به وضوح متوجه تغییر نت‌های میوه‌ای و میانی این ادوپرفیوم می‌شوید. نت‌های میانی، جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند و دلفریبی عطر را با حفظ شیرینی، تندی و گرمای دل‌انگیزی به پایان می‌رسانند. نت‌های پایانی و عاشقانه این عطر، از ترکیب گیاه جادویی پاتچولی، پاپیروس، میوه‌ سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، کومارین و گیاه شیرین بیان ساخته می‌شوند. این عطر با رایحه گرم جز محبوترین های برند لانکوم می باشد.

ادوپرفیوم هرمس الکسیر دس مرولیس (Hermes Elixir Des Merveilles)

، در سال ۲۰۰۶ ادوپرفیوم شرقی فوژه زنانه‌ای معرفی و عرضه کرد، که خیلی زود، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عطرهای هرمس شد. این ادوپرفیوم گرم و تلخ هرمس، که الکسیر دس مرویلس نام دارد، برای استفاده در جلسات مهم توسط خانم‌های کاری و مستقل بسیار مناسب‌ است. ، رایحه‌ای شیرین و صمغی و در عین حال نیمه شاداب، مرکباتی و دریایی دارد. پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار زیاد است و برای استفاده در فصل‌های خنک یا سرد سال، یعنی بهار، پاییز و زمستان توصیه می‌شود.

غلیظ‌ترین رایحه الکسیر دس مرولیس که در فرانسوی، ایلیکسیق د ماقوی تلفظ می‌شود، نت تلخ و بی‌نظیر پرتقالی است. تلخی این عطر، باعث می‌شود که بسیار مورد توجه خانم‌های خونگرم و طرفدار جذابیت قرار بگیرد.این عطر، حاصل همکاری عطرساز فرانسوی زبردست و حرفه‌ای، یعنی آقای ژان کلود النا با برند لوکس و قدمت‌دار هرمس است.

با اسپری کردن عطر الکسیر دس مرولیس در ثانیه‌های بتدایی، رایحه‌ای شیرین و شاداب از پرتقال به مشام می‌رسد، که همچون اکسیری جادویی، شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد. در کنار رایحه تلخ پرتقال، رایحه صمغی از نت بلسان پرو نیز به رازآلود بودن نت‌های آغازین این عطر اضافه می‌کند.

سفر خیال‌انگیز و رازآلود شما در بخش های مختلف رایحه‌ Elixir Des Merveilles به همین جا منتهی نمی‌شود. این سفر خیال‌انگیز با نت‌های شیرین کارامل، درخت بلوط، رزین و بخور، ادامه پیدا می‌کند و روح‌تان را نوازش می‌دهد.در نقاط انتهایی تلخ و شیرینی این ادوپرفیوم، رایحه تند و تیز کهربا در کنار دانه توکا و شیرینی وانیل ظاهر می‌شود. نت‌های چوب سدر، نعناع هندی و چوب صندل نیز، به تند و تیز کردن اثرات انتهایی این عطر اضافه می‌کند. ادوپرفیوم الکسیر دس مرولیس بر پایه آکورد بالسامیک طراحی شده است.

رایحه این ادوپرفیوم زنانه از گل زنبق طلایی الهام گرفته شده است و بولگاری در طراحی آن، تلاش کرده است، که ارزشمندترین جنبه‌ها از باشکوه‌ترین گل دنیا در عطرسازی را گرامی بدارد. رایحه درخشان، آفتابی و روشن این نسخه از عطر بولگاری اسپلندیدا، تمی لوکس با پوششی گل‌دار دارد و در تولید رایحه آن از اصیل‌ترین، طبیعی‌ترین و با طراوت‌ترین نت‌های صنعت عطرسازی بهره گرفته شده است. قیمت ادکلن میلانو بیز بر اساس مدل ادکلن، حجم سفارشات و… متغیر است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا