برنامه‌های دهه فجر با تنوع و پویایی همراه باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کردستان اظهار کرد: طبق حدیث پیامبر اگر کسی کار خلق را در دست بگیرد و آن‌را به طور حسنه انجام ندهد جز خارترین افراد است.

وی افزود: شاخصه انسان عادل در احادیث چشم پوشی از مال حرام، مراقبت از نفس و عدم تعارض به مال مردم است که باید کارکنان ادارات آن‌را رعایت کنند.

وی بیان کرد: دولتمردان باید بیشترین مراعات را داشته باشند و مسائل مهمی که باید به آن توجه شود را بیشتر از هرکسی مورد توجه قرار دهند.

پورذهبی عنوان کرد: شخص عادل باید ظاهر و باطن خود را یکی کند و اینکه تظاهر داشته باشد بسیار مخرب است و در باب عدالت عدم تظاهر مهم و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم ارزشمند است و باید از همه جهات رعایت شود و همه موظف هستند خدمت به مردم را ارج نهند.

پورذهبی بیان کرد: دهه فجر یک بحث مهم در کشور است و همه باید قدردان خون‌های ریخته شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که دهه فجر پویا و با تنوع داشته باشیم و روز ۲۲ بهمن گل کار است که باید بیشتر به آن توجه شود.

وی بیان کرد: ما توانستیم بر انرژی هسته‌ای فارغ شویم اما انرژی صوتی ما هنوز گیر دارد و در روز برگزاری مناسبت‌ها باید نواقص را برطرف کنیم تا در بحث صوتی مشکل نداشته باشیم و گیرای صدا دلنشین باشد.

وی ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن راه‌ها باید باز باشد و راه‌ها را نبندیم تا مانع تردد عادی مردم نشویم و سخنرانی هم در حد زمان کم برگزار شود تا از پرجمعیتی و پرشوری حضور مردم کم نشود.

وی گفت: با طولانی شدن مراسم جمعیت متفرق می‌شوند و این خوب نیست به جای آن تنوع را افزایش بدهیم تا مردمی که برای راهپیمایی آمدند از مراسم لذت ببرند.

خروج از نسخه موبایل