اقتصادی

برنامه‌های دهه فجر با تنوع و پویایی همراه باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کردستان اظهار کرد: طبق حدیث پیامبر اگر کسی کار خلق را در دست بگیرد و آن‌را به طور حسنه انجام ندهد جز خارترین افراد است.

وی افزود: شاخصه انسان عادل در احادیث چشم پوشی از مال حرام، مراقبت از نفس و عدم تعارض به مال مردم است که باید کارکنان ادارات آن‌را رعایت کنند.

وی بیان کرد: دولتمردان باید بیشترین مراعات را داشته باشند و مسائل مهمی که باید به آن توجه شود را بیشتر از هرکسی مورد توجه قرار دهند.

پورذهبی عنوان کرد: شخص عادل باید ظاهر و باطن خود را یکی کند و اینکه تظاهر داشته باشد بسیار مخرب است و در باب عدالت عدم تظاهر مهم و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم ارزشمند است و باید از همه جهات رعایت شود و همه موظف هستند خدمت به مردم را ارج نهند.

پورذهبی بیان کرد: دهه فجر یک بحث مهم در کشور است و همه باید قدردان خون‌های ریخته شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که دهه فجر پویا و با تنوع داشته باشیم و روز ۲۲ بهمن گل کار است که باید بیشتر به آن توجه شود.

وی بیان کرد: ما توانستیم بر انرژی هسته‌ای فارغ شویم اما انرژی صوتی ما هنوز گیر دارد و در روز برگزاری مناسبت‌ها باید نواقص را برطرف کنیم تا در بحث صوتی مشکل نداشته باشیم و گیرای صدا دلنشین باشد.

وی ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن راه‌ها باید باز باشد و راه‌ها را نبندیم تا مانع تردد عادی مردم نشویم و سخنرانی هم در حد زمان کم برگزار شود تا از پرجمعیتی و پرشوری حضور مردم کم نشود.

وی گفت: با طولانی شدن مراسم جمعیت متفرق می‌شوند و این خوب نیست به جای آن تنوع را افزایش بدهیم تا مردمی که برای راهپیمایی آمدند از مراسم لذت ببرند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا