اقتصادی

انتخابات میدان نبرد و جنگ با دشمن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: انتخابات مایه حیات کشور و ملت، زمینه‌ساز پویایی و سرزندگی و مایه آبرومندی است.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود که زمینه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم ادامه داد: دشمن می‌خواهد مشارکت پایین بیاید و انتخابات را نشانه گرفته است که حضور کمرنگ باشد.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه دشمن خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد تصریح کرد: امروز صحنه انتخابات میدان نبرد و جنگ با دشمن است و اگر دوست نداریم دشمن در این میدان غالب شود باید حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند امام بزرگوار به مردم جان داد که حضور آنها در صحنه معجزه آفرین است. مردم با حضورشان تا الان کارهای بزرگی انجام داده اند و باید کشاندن مردم به صحنه و جهت دهی دقیق و توان بخشی معرفتی باشد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه آوردن مردم به صحنه و سپردن پرچم مبارزه به دست مردم سیاست راهبردی امام بزرگوار است افزود: امامین انقلاب تاکید دارند که مردم باید در صحنه باشند و سیاست راهبردی دشمنان هم بیرون آوردن مردم از صحنه است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن نبودن مردم در صحنه سیاست، اقتصاد و فرهنگ و صحنه انتخابات است اضافه کرد: دشمن تلاش جدی برای مأیوس کردن مردم از آینده، برجسته کردن کمبودها و سختی‌ها در امور اقتصادی و ترساندن مردم از قدرت پوشالی خود دارد.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه دشمن دنبال بی اعتماد کردن مردم از قدرت دینی است تاکید کرد: حضور مردم در صحنه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی را ما شاهد هستیم و مردم در امنیت سهیم هستند و حضورشان چشمگیر است. مسئله حضور مردم باید ترویج و تبلیغ شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا