چرا فرش 700 شانه نرم تر از فرش 1200 شانه است؟

چرا فرش 700 شانه نرم تر از خرید فرش 1200 شانه است؟ آیا تمایل دارید فرشی بی‌ نظیر و باکیفیت را در خانه‌ تان داشته باشید؟ آیا می ‌خواهید روی لطافت و نرمی قدم بگذارید؟ اگر پاسخ شما بله است، ما برای شما راه حلی عالی داریم: فرش 700 شانه با ضخامت بالا و نرم و لطیف. با خرید فرش 700 شانه فرشخونه شما یک فرش زیبا و راحت خواهید داشت. این محصولات، با استفاده از بهترین نخ ‌ها و تکنولوژی ‌های پیشرفته تولید شده ‌اند تا حس لطافت و نرمی را به خانه شما بیاورند.

چرا فرش 700 شانه جزو بیشترین انتخاب خریداران است.

علاوه بر تنوع رنگی و طرح‌ های زیبا، فرش 700 شانه دارای ویژگی‌ هایی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می ‌کند. این فرش ‌ها دارای ضخامت بسیار مناسبی هستند که باعث ایجاد حس گرما و نرمی زیر پا می ‌شوند. همچنین، به دلیل تعداد شانه ‌های بالا، توانایی جذب گرد و غبار را دارند و به راحتی قابل تمیز شدن هستند.

هر چه تعداد گره ها در هر متر مربع فرش بیشتر باشد، فرش نازک ‌تر خواهد بود. دلیل نرم‌ تر بودن فرش 700 شانه نسبت به فرش 1200 شانه این است که فرش‌ 700 شانه تراکم کمتر و قطر بالاتری نسبت به فرش 1200 شانه دارد بنابراین نرم تر است. علاوه بر این، فرش 700 شانه با نخ ضخیم تری هم بافته می شود.

 مقایسه بین فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه کاشان

دلایل انتخاب فرش 700 شانه نرم از فرشخونه؟ پاسخ بسیار ساده است. زیرا فرش 700 شانه نرم تر از نوع 1200 شانه می باشد و از لحاظ کیفیت و ظاهری بی‌ نظیر ، از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار است. در مقابل، خرید فرش 1200 شانه از هزینه بالاتری برخوردار است و نرمی فرش 700 را هم ندارد. اگر به دنبال یک فرش با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، خرید فرش 700 شانه انتخابی هوشمندانه است.

این فرش ‌ها از جنس بافته ‌ای محکم و مرغوب تهیه شده ‌اند که به آن ‌ها عمر طولانی و مقاومت در برابر سایش و پوسیدگی می ‌بخشد در حالی که قیمت کمتری نسبت به فرش 1200 شانه دارند. شما می توانید از طریق ایده های جالب از فرش ماشینی پینترست را مشاهده کنید، تا بتوانید متناسب با نوع نیاز خود فرش را انتخاب و خریداری کنید.

نحوه خرید آنلاین فرش 700 شانه کاشان از فرشخونه

برای خرید فرش 700 شانه به فرشخونه مراجعه کنید. و از طرح های بی‌ نظیر از فرش ‌های 700 شانه متناسب با سلیقه و نیازهای خود انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

کیفیت خرید فرش 700 شانه تراکم 2550، 2100 و 3000  با طراحی زیبا و کیفیت بی‌ نظیر انتخابی هوشمندانه خواهد بود. این محصولات با استفاده از تکنولوژی ‌های پیشرفته و بهترین مواد اولیه تولید می‌ شوند تا به شما تجربه ‌ای بی ‌نظیر و لذت بخش از فرش ‌های باکیفیت را با بهترین قیمت ارائه دهند.

یکی از ویژگی های مهم خرید فرش‌ 700 شانه نرم بودن آن است که می توانید با راه رفتن روی آن، نرمی و لطافت آن را حس کنید. همچنین، برخلاف فرش ‌های با تعداد شانه کمتر، فرش 700 شانه نرم تر قابلیت جذب گرد و غبار بیشتری دارد و خیلی راحت تمیز می شود.

سخن پایانی …

پس الان فرصت مناسبی است تا بازدیدی از فروشگاه اینترنتی فرشخونه داشته باشید و مجموعه ‌ای گسترده از طرح های  پر فروش فرش‌ 700 شانه را ببینید. مطمئناً فرشی را خواهید یافت که به سلیقه و نیازهای شما پاسخ دهد. فرشخونه مناسب ترین گزینه برای خرید فرش ماشینی کاشان از سراسر ایران  برای شما خواهد بود.

تیم فروش و پشتیبانی فرشخونه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما از قبیل خرید خدمات و مشاوره های رایگان آن استفاده کنید. تا شما بتوانید فرش مورد علاقه خود را از بین هزاران طرح مختلف انتخاب و خریداری کنید.

منبع: خرید فرش 700 شانه فرشخونه  (https://farshkhooneh.com)

خروج از نسخه موبایل