اقتصادی

الگوپذیری از حضرت زهرا (س) همه جا کارآمد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، لاله افتخاری ظهر چهارشنبه در جشنواره تجلیل از بانوان برتر شاغل دستگاه‌های اجرایی استان البرز که در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) فقط الگوی بانوان نیستند و حتی آقایان نیز می‌توانند ایشان را الگوی خویش قرار دهند، گفت: این الگوی والا هرجا که مورد تبعیت قرار گرفته کارآمدی داشته است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بانوان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در دفاع از نظام و انقلاب به تاسی از این الگو مطرح کرد: زمانی که صدای ایثارگری، مقاومت و بصیرت بانوان ایرانی به گوش زنان غزه رسید، آنها حتی زنان اهل سنت با تبعیت از حضرت زهرا (س) کمر استکبار جهانی را شکستند.

افتخاری عنوان کرد: هفته پیش در جنایت تروریستی کرمان، مردان، زنان و کودکانی به شهادت رسیدند اما مادری که به همراه کودکش شهید شد جلوه دیگری دارد؛ آنها تربیت شده مکتب فاطمی بودند که از مکتب شهید سلیمانی که فاطمی، علوی و مهدوی است دفاع کردند.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم از بانوی دو عالم الگو و الهام بگیریم، باید توجه به جهاد، حجاب، عفاف و زندگی را مدنظر داشته و در میدان و جامعه هم حضور داشته باشیم.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا