کسب و کار محلیمجله عمومی

سطل زباله ماشین چرمی

اگر اهل نظافت و تمیزی هستید حتما به بهداشت داخل اتومبیل خود نیز اهمیت می‌دهید و سعی می‌کنید همیشه درون آن را تمیز نگه دارید. برای اینکه بهداشت درون خودروی شما همیشه رعایت شود و از فضای تمیز آن لذت ببرید، بهترین راهکار، استفاده از یک کیسه زباله خودرو است. بهترین کار این است که شما همواره یک سطل زباله کوچک درون اتومبیل خود داشته باشید تا با خیال راحت، زباله های کوچک را درون آن بیندازید و نگران کثیف شدن فضای داخلی خودروی خود نباشید.

نکات مهم انتخاب و خرید انواع سطل آشغال خودرو

  • جنس: اجناس مختلفی در تولید سطل آشغال خودرو استفاده می‌شوند. پلاستیک، چرم و پارچه، اجناسی هستند که بیشترین کاربرد را در ساخت این محصول دارند. برخی افراد مدل های پلاستیکی را ترجیح می‌دهند اما امروزه مدل های پارچه ای و چرمی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا فضای کمتری اشغال می‌کنند و انعطاف پذیر هستند. همین ویژگی سبب می‌شود زمانی که فاقد آشغال هستند فضای خیلی کمی اشغال کنند.
  • جمع شدن دهانه: این مورد در انواع پارچه ای و چرمی سطل آشغال خودرو اهمیت دارد. اینکه دهانه سطل زباله چگونه بسته شود، واقعا اهمیت زیادی دارد. خیلی بهتر است اگر دهانه اینگونه سطل زباله ها با دیافراگم کشی جمع شود. به طور معمول استفاده از کش در دهانه این محصول، در رعایت نظافت و عدم پخش شدن زباله ها تاثیر بسزایی دارد.
  • بند آویز: برخی از انواع سطل آشغال خودرو دارای یک بند هستند که به وسیله آن می‌توانید سطل را از سقف آویزان کنید و همچنین می‌توانید با جدا کردن بند آویز، آن را در کف ماشین یا در بین دو صندلی جلو قرار دهید.
  • حجم: سطل آشغال خودرو در حجم های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شود. با توجه به اینکه این محصول بیشتر در سفر کاربرد دارد باید دقت کنید که حجم زباله های تولیدی شما چقدر خواهد بود و بر اساس آن حجم سطل آَشغال را انتخاب کنید. اگر به تنهایی سفر می‌کنید سطل های کوچک برای شما کافی است اما اگر با خانواده یا دوستان خود به سفر می‌روید طبیعتاً حجم زباله های تولیدی شما در مسیر زیاد است پس بهتر است سطل زباله ای با حجم و سایز بزرگتر انتخاب کنید.
  • ضخامت: پارچه یا چرم استفاده شده در سطل آشغال خودرو باید ضخامت کافی داشته باشد. در صورتی که از پارچه یا چرم نازکی ساخته شده باشد، رطوبت موجود در زباله ها مثل ته مانده مایع در قوطی های آبمیوه یا رطوبت حاصل از پوست میوه ها، از پارچه خارج می‌شود و ماشین شما را آلوده می‌کند.

کجای خودرو کیسه زباله خودرویی را نصب کنیم ؟

با توجه به اینکه این کیسه ها یا سطل رباله خودرو بند دارند شما می توانید آنها را هر جایی نصب کنید . بند این محصول قابل تنظیم است و با این قابلیت در هرجایی می توانید آن را ثابت کنید . اما بهترین فضاها برای این محصول ، آویزان کردن دور دنده ی خودرو ، آویزان کردن دور صندلی برای سرنشینان صندلی های عقب خودرو می باشد . می توان آن را در وسط خودرو بین دو صندلی جلو و صندلی های پشتی هم نصب کرد تا همه بتواند زباله های خود را اعم از پوست تخمه و آجیل و پوست و پشماند میوه ها ، پاکت خوراکی های مختلف ، بطری و قوطی های نوشیدنی را داخل آن بریزند.

کیسه زباله خودرویی  در چیدمان صندوق عقب ماشین

صندوق عقب کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و همین موضوع موجب می شود که اگر زباله ای در آنجا داشته باشید ، زمان بیشتری در ماشین شما بماند . موجب فضای صندوق عقب را آلوده کند . اگر زباله مثلا پوست یا پاکت یک خوراکی در خود باقی مانده ای دارد صندوق عقب را کثیف کند . بنابراین یک جای دیگر که می توان از این کیسه زباله خودرو استفاده کرد صندوق عقب خودروی شماست . برخی از مشتریان ما که به نظافت و سلامت ظاهری خودروی خود اهمیت فراوانی میدهند دو تا سه عدد از این محصول را تهیه می کنند .

ممکن است گاهی بخشی از یک خوراکی یا یک قطعه سوخته در صندوق عقب داشته باشید و در حوالی شما هیچ سطل زباله ای وجود نداشته باشد . گاهی ممکن است در سفر یا پیک نیک های دوستانه و خانوادگی زباله ها در صندوق عقب بمانند یا موجب آلوده کردن صندوق عقب خودرو شما شوند. با این رخدادها استفاده از کیسه زباله خودرویی در صندوق عقب هم کار عاقلانه ایست. شما میتوانید این سطل زباله ها را در هر جایی از صندوق عقب خود نصب کنید .

انواع کیسه زباله خودرو

کیسه زباله خودرو یا به عبارتی سطل زباله خودرو جز لوازم تزیینی داخل خودرو به حساب می آید . شما می توانید نمونه های آن را در مرکز فروش لوازم اسپرت ماشین در تهران و شهرستان ها ببینید . در میان لوازم تزیینی خودرو 206 یا لوازم تزیینی خودرو سمند و پژو گرفته تا خودروهای خارجی از ارزان ترین تا گرانترین مدل آن ها کیسه زباله ماشین عمومیت دارد . چرا که این محصول کارگشا و کارآمد است .

در بسیاری از سفرهای خانوادگی و دوستانه زباله های تولید شده از خوراکی در داخل خودرو می ماند و ممکن است در میان راه ، در اتوبان و جاده هیچ سطل زباله شهری وجود نداشته باشد . دراین وضعیت یک یا دو عدد از این کیسه زباله ها می تواند بسیار به نظافت داخل خودرو و صندوق عقب خودروی شما کمک کند.

کیسه زباله خودرو مدل چرم

این دسته از کیسه زباله ها از بهترین مدل های موجود میان انواع طرح های کیسه زباله خودرو می باشد . استفاده از انواع چرم های موجود در بازار برای تهیه و تولید کیسه زباله خودرو ، تنوع طرح و رنگ را در این دسته از کیسه زباله برای ماشین بسیار کرده است . برای تولید کیسه زباله خودرو مدل چرم می بایست از ضخامت چرم مناسبی استفاده کرد چرا که بسیار نازک موجب کاهش طول عمر این محصول می شود . افزایش ضخامت چرم نیز موجب بدقواره شدن این محصول می شود. استفاده بهتر و بهینه از این محصول را به عنوان کیسه زباله خودرو مختل می کند .

Leather car trash can

بهترین چرم برای کیسه زباله خودرویی

مدل چرمی که برای تهیه و تولید کیسه زباله خودرو استفاده می شود ، چرم پارچه ای ست که برای کاپشن های چرمی ، روکش های صندلی و تو دوزی های خودرو از آن ها استفاده می شود . این قبیل چرم ها یک قسمت رویه چرم شکل دارند شبیه چرم واقعی است .

گاهی شیارها و طرح های چرم را هم در خود دارد . قسمت زیرین آن  از تارو پودهای نخی یا پلی استری پوشیده شده است تا چرم به هنگام کش آمدن ، خراش یا پارگی مقاومت بیشتری داشته باشد . بخاطر داشتن زیره ی نخی حاصل بافت تارو پودی قوام مناسبی داشته و عمر مصرفی بالاتری دارد.

کیسه زباله ماشین برزنتی

بزرنت پارچه ای محکم در مدل ها و گرماژ های مختلف تولید و عرضه می شود . مدل های برزنت مواد نایلونی و پلاستیک که در کیف دوزی مخصوصا کیف های مدرسه بیشتر استفاده می شود برای تولید انواع کیسه زباله ماشین مناسب است . بزرنت های نخی به دلیل نشت و نفوز آب برای این مدل از کیسه زباله خودرو مناسبت ندارند . این مدل ها هم در خودرو استفاده می شود . شیک بودن و زیبایی مدل چرمی را ندارد . ولی محکم و با دوام است و عمر طولانی دارد.

کیسه زباله ماشین  پلی استر

پارچه های پلی استری گزینه ی خوبی برای کیسه زباله خودرو هستند . این مواد به دلیل عدم نفوز پذیری نم و رطویت می توانند بسیار عالی باشند . از این جنس پارچه برای تولید بادگیر ، رویه کاپشن و کیف های کوهنوردی استفاده می شود .  گاهی ممکن است شما کیسه نایلونی نداشته باشید . تا در داخل کیسه زباله خودرو قرار دهید . اینجاست که با استفاده از کیسه زباله چرمی یا پلی استری می توانید بدون استفاده از کیسه نایلون هم زباله های خود را داخل آن بریزید .

تا زمانی که بتوانید داخل این کیسه ها را خالی کرده و در آن یک کیسه نایلونی تعبیه کنید . که قسمت درونی کیسه زباله خودرو کثیف نشود. البته عمده این کیسه یا سطل های زباله خودرو از رویه یا داخلی ضد نفوز آب تهیه و تولید میشوند تا خدالامکان رطوبت کمی که برخی زباله ها دارند را در خود نگهدارند و مانع ریختن آن در داخل ماشین بشوند . تا شما به اولین مکان برای ریختن زباله های خود در سطل زباله های شهری بشوید .

تنوع رنگ مدل کیسه زباله ماشین پلی استر

این مدل از پارچه دارای تنوع رنگی بالایی ست . طرح و نقش متفاوتی دارد . می تواند با درون خودروی شما هماهنگ شود . مدل های مشکی و این محصول فروش بسیار بالایی دارد . محبوب مردم است . به راحتی می توان آن را جمع کرد و کنار گذاشت . جای کمی می گیرد . می توانید آن را در صندوق عقب یا داخل داشبورد نگه دارید . هنگام استفاده آن را بیرون بیاورید و در داخل خودرو نصب و آویزان کنید.

کیسه زباله ماشین پارچه ای و پارچه سوزنی

این مدل از کیسه زباله خودرو از جنس پارچه است که حتما نیاز به این دارد که در داخل آن ها کیسه نایلون بذارید تا اگر مواد مایع در زباله شما قرار دارد به بیرون نشت نکند . این مدل ها به خاطر سادگی در طرح و نقش به سطل زباله خودرو هم معروف هستند . مدل دیگری از این کیسه زباله برای ماشین تولید می شود که از جنس پارچه ویسکوز یا سوزنی می باشد. پارچه های سوزنی یا دارای گرماژ های مختلف هستند .

این پارچه ها کمترین جذب آب را دارند . از این جهت برای تولید کیسه زباله خودرویی مناسب هستند . این دسته از کیسه زباله ی خودرو را به دلیل ارزان بودن پارچه بیشتر برای امورد تبلیغاتی استفاده می کنند . کیسه زباله خودرو تبلیغاتی یا سطل زباله خودرو تبلیغاتی برای هدایای شرکتی مورد استفاده قرار می گیرد . چرا که چاپ روی آن بسیار مرسوم تر است . مواد تشکیل دهنده ی آن ارزان تر بوده و قیمت نهایی محصول پایین تر از کیسه زباله خودرو مدل چرم یا پلی آستری می باشد . زحمت کمتری در تولید دارد.

این مدل کیسه زباله برای خودرو ماندرگاری کمتری دارد . زودتر فرسوده می شود ولی با این حال کارآمد هستند . اما با توجه به قیمت نهایی مناسب است . می تواند عملکرد مناسبی برای نظافت خودروی شما داشته باشد . این مدل ها بیشتر هدیه ای هستند. گرچه برخی شرکت ها با توجه به بودجه و اعتباری که دارند برای هدایای تبلیغاتی مدل های دیگر کیسه زباله خودرو را سفارش می دهند.

اجزای کیسه ی زباله برای خودرو

  • بدنه کیسه زباله
  • طوقه محفظه کیسه زباله
  • نوار دوزی دور ورودی کیسه زباله
  • دریچه دیافراگم ( برخی سطل زباله خودرو ها ممکن است نداشته باشند )
  • بند تنظیم کننده ی کشی و استاپر
  • درب پایینی و چسب ولکرو
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا