ویژه‌برنامه «به نام مادر» در فرهنگسرا‌های تهران برگزار می‌شود

با حضور نوجوانان؛

ویژه‌برنامه «به نام مادر» در فرهنگسرا‌های تهران برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با عنوان «به نام مادر» با حضور نوجوانان در فرهنگسرا‌های پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژه‌برنامه‌ «به نام مادر» در دو بخش اصلی از ۹ تا ۱۵ دی ماه و با حضور نوجوانان فعال فرهنگسرا‌ها برگزار می‌شود.

در بخش اول با عنوان «شگفتانه‌ای برای مادر» نوجوانان فعال هر یک از فرهنگسراها، روایت خود را براساس اقتضائات، ظرفیت‌ها و سلایق خود در قالب مورد نظر، طراحی، ارائه و اجرا می‌کنند. محور موضوعی این برنامه توجه بر آنلاین بی‌مانند مادر است که با شعار «مادر؛ فرشته‌ای زمینی» و در قالب‌های متنوع از برگزاری مراسم جشن تا برپایی اردوی مادر و فرزندی و کارگاه آشپزی و… برگزار می‌شود.

بخش دوم این ویژه‌برنامه با عنوان «شادمانه‌ای برای مادر» نیز شامل برنامه‌های میدانی در سطح شهر از جمله برپایی ایستگاه‌های متنوع فرهنگی و هنری، ایستگاه کادوپیچ کردن هدایای مادرانه، راه‌اندازی کاروان شادی و… است که توسط اعضای «باشگاه نوجوانان» فرهنگسرا‌های منتخب و با پشتیبانی مراکز سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

خروج از نسخه موبایل