مجله ورزشی

فوتبال ایران بازیکن شاخص ندارد/ تیم ها نتیجه گرا شده اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عبدالله ویسی عصر شنبه پس از شکست سه بر صفر تیم اش مقابل تراکتور در نشست خبری افزود: ما قبل از اینکه گل اول را دریافت کنیم می‌توانستیم به گل برسیم که متأسفانه کم تجربه بودیم و مقابل تیم تراکتور و هواداران پرشورشان یک موقعیت بدست آوردیم که نتوانستیم از آن هم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: تیم تراکتور از ما بهتر فوتبال بازی کرد و در نیمه نخست ۲ گل دریافت کردیم و با این نتیجه به رختکن رفتیم.

ویسی اذعان داشت: در نیمه دوم علی رغم اینکه رویکردمان را تغییر دادیم و خوب شروع کردیم ولی به خاطر اینکه فوتبال باز را در برنامه داشتیم دوباره گل دریافت کردیم و در گلزنی موفق نبودیم.

وی با اشاره به حواشی اخیر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: متأسفانه حواشی همیشه اطراف این تیم بوده و ما با روحیه بسیار بد وارد تبریز شدیم و در این مدت بازیکنان با یکدیگر و حتی با من سرمربی چهار کلمه با هم حرف نزدیم و از لحاظ روحی روانی خوب نبودیم ولی با اینکه مقابل تیم گردن کلفت تراکتور بازی کردیم، خوب جنگیدند و تا آخر بازی دویدند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با توضیح این موضوع که من سه هفته قبل استعفا داده بودم ولی به توصیه مدیریت باشگاه تا پایان نیم فصل اول هدایت تیم را بر عهده داشتم و امروز با پایان نیم فصل رسماً کناره گیری می‌کنم و امیدوارم سرمربی جدید که تقریباً شصت روز از امروز فرصت دارد تیم خوبی را جمع کند تا بعداً بهانه‌ای نداشته باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه فوتبال ایران نتیجه گرا شده، یادآور شد: باید به سرمربی تیم‌ها فرصت داد تا با برنامه ریزی های خود تیم را به اهداف باشگاه نزدیک کند و بنده قبلاً در این خصوص این ادعایم را ثابت کردم.

ویسی در مورد نبود طالب اذعان داشت: طالب مصدوم بود و نمی‌توانست در بازی امروز شرکت کند.

گفتنی است: تیم صنعت نفت آبادان با شکست امروز با ۱۴ امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته است.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا