چراغ اداری روکار تزئینی چیست؟

چراغ اداری روکار تزئینی چیست؟

چراغ های تزئینی سطحی چه مزایایی دارند؟ چراغ های سقفی را روشنایی سطحی می گویند. این چراغ ها در اندازه ها و اشکال مختلف از جمله مدل های گنبدی، مکعبی، مستطیلی، مربعی و دایره ای تولید می شوند. برای خرید هم میتوانید به فروشگاه ثامن مراجعه کنید.

یکی از مهمترین مزایای نورپردازی تزئینی بلند این است که نور را در فضای داخلی معمولی یا داخلی و همچنین در اتاق هایی با سقف کم به خوبی می تاباند. مکان هایی که معمولاً از روشنایی بالای سر استفاده می کنید، مکان هایی مانند حمام، اتاق خواب، اتاق غذاخوری، راهرو، آشپزخانه، اتاق نشیمن و دفاتر هستند.

چراغ های سقفی سطحی بر روی سطح سقف قرار می گیرند و به عنوان منبع روشنایی عمل می کنند. هنگامی که منبع نور بر روی سقف نصب می شود، میزان نور ساطع شده افزایش یافته و در نهایت کاهش می یابد. طرح ها و طرح های مختلف سطح و پنل های توکار این چراغ ها نسبت به طرح های نور فرو رفته طرفداران بیشتری دارند. اما ممکن است نتوانید از آنها برای همه سبک ها استفاده کنید، بنابراین باید هنگام انتخاب دقیق تر باشید.

چراغ سقفی چیست؟

نوع لامپی که برای نورپردازی سطح استفاده می کنید بسته به کاربری فضا و بسته به سلیقه ممکن است متفاوت باشد مثلا لامپ استاندارد، لامپ ال ای دی، فیلامنت SMD، لامپ کم مصرف، لامپ خطی و …. این نوع نورپردازی جزء نورپردازی های مدرن محسوب می شود و جلوه خاصی به زیبایی و زیبایی منزل می دهد.

نوع حباب استفاده شده در این نشریه مستثنی نیست. همه انواع مختلف شیشه فضای شما را در محیط پاک می کنند و مات و شفاف، پارچه بازتابنده، چوب بازتابنده هستند.

چراغ های پنل ال ای دی نور بیشتری تولید می کنند زیرا از فناوری LED بیشتری نسبت به سایر چراغ ها برخوردار هستند. در نتیجه این پنل ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند و قیمت آن ها به اندازه، کیفیت، جنس و درخشندگی آن ها بستگی دارد.

امروزه در بسیاری از مراکز تفریحی، تجاری و اداری از چراغ های سقفی خطی استفاده می شود. نورگیرهای سطحی نه تنها معماری و دکوراسیون فضا را زیباتر می کنند، زیرا از لامپ هایی استفاده می کنند که طیف های رنگی متفاوتی دارند و همچنین دارای تنوع مصرف و بهره وری انرژی هستند، بلکه توزیع نور بسیار خوبی نیز دارند.

یکی دیگر از مزایای چراغ های سقفی تزئینی، روشنایی متعادل و دقیق و توزیع یکنواخت نور آنهاست. امروزه انواع نور مهتابی، نور خورشید و نورپردازی سطحی در مدل های هوشمند و قابل کنترل تولید می شود و شما می توانید با توجه به محیط خود از آنها استفاده کنید.

چراغ اداری روکار تزئینی چیست؟

مزایای نورپردازی تزئینی سطح

از این چراغ ها در اکثر فضاها با کاربری های مختلف می توان استفاده کرد. این مدل ها نیاز به فضای زیادی ندارند و در تعداد مدل ها و اندازه های زیادی موجود هستند. چراغ های سطحی بسیار نزدیک به سقف نصب می شوند یا شاید به سقف متصل می شوند.

برای فضاهایی مانند راهروها و اتاق های کوچک و بالای کمد گزینه بسیار مناسبی هستند. یکی از مزیت های دیگر چراغ های روکار دکوراتیو این است که نور کلی آنها یکسان است. توجه داشته باشید که پنل SMD روی سطح بهترین انتخاب برای نورپردازی داخلی و تزئینی است. این مدل با تکنولوژی SMD LED تولید شده است که همراه با دیواره شفاف PMMA نوری کاملا یکنواخت را ارائه می کند.

از مزایای پنل های SMD روی سطح می توان به راندمان بالا، عمر طولانی و خروجی نور راحت اشاره کرد. لازم به ذکر است که این مزایا در هیچ منبع نوری غیر از LED دیده نمی شود.

استفاده از لامپ های تزئینی نما

در مکان هایی با ارتفاع سقف 3 متر یا کمتر یا جایی که افراد زیر نور راه می روند، چاره ای جز چراغ های سقفی وجود ندارد. مکان هایی که نورپردازی در آنها به طور گسترده استفاده می شود شامل حمام، حمام، اتاق های کوچک، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب می باشد. بله، در برخی از دکورهای خانه، فضاهایی مانند اتاق غذاخوری

و فضاهایی که فقط به روشنایی عمومی نیاز دارند گاهی با این وسایل استفاده می شوند.

شاید متوجه شده باشید که به دلیل ماهیت معماری، برخی از سقف ها را نمی توان برش و پنهان کرد و یا نمی توان از قاب های توکار استفاده کرد، از این چراغ های تزئینی سطحی استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای لامپ های سطحی تزئینی این است که برای نورپردازی داخلی در محیط های مسکونی، اداری و تجاری عالی هستند.

نصب نورپردازی نما

در جعبه این محصولات براکت ها و پیچ هایی تعبیه شده است که به شما کمک می کند به راحتی آن را روی سقف نصب کنید.

به عنوان مثال نصب پانل های سقف مربع شکل به گونه ای است که نیازی به ایجاد سوراخ و بریدگی در سقف نیست و به راحتی با براکت به سقف پیچ می شوند.

گاهی اوقات در محیط امکان برش سقف وجود ندارد، در این صورت می توان از پنل های جلویی در اندازه ها و اشکال مختلف استفاده کرد که می توان از آنها به عنوان عناصر روشنایی و منبع نور استفاده کرد.

همانطور که می دانید بسته به عوامل مختلفی می توانید لامپ یا سایه بان مناسب فضای خود را انتخاب کنید.

محدودیت فضای نصب لامپ ها، در نظر گرفتن اولیه فضای آزاد لامپ ها، زیبایی تجهیزات نورپردازی و یا استفاده از نورپردازی تزئینی سطحی، عدم امکان تغییر ساختار و بافت سقف یا سقف و… هزینه اجرا تصمیم گیری در مورد انتخاب بین نورهای توکار یا روکار به شما بستگی دارد.

خروج از نسخه موبایل