کسب و کار محلیمجله علمی و پزشکی

قهوه گانودرما سوپریم برای چه بیماری هایی مناسبه؟

قهوه گانودرما و جینسینگ یا همان قهوه سوپریم گانودرما محبوب ترین محصول شرکت دکتر بیز است. ترکیبات این قهو زیر نظر سازمان بهداشت و دارو به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که بتوانند نهایت خاصیت خود را به بدن شما عزیزان بخشیده و در تمام ایران نیز بی همتا باشند. قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز شما را به سلامت اولیه بدن اجداد مان بر می گرداند و آلودگی های حاصل از زندگی شهری را نیز از تن شما بیرون می کند. وجه تمایز این محصول با دیگر قهوه های سطح پایین درون بازار وجود گیاهی شگفت انگیز به نام قارچ گانودرما در ترکیبات آن است.

بسته به هدفی که می‌خواهیم از قهوه سوپریم استفاده کنیم، تعداد و زمان مصرف متغیر است، اما بهترین زمان استفاده از این قهوه وقتی است که معده خالی از مواد غذایی و نوشیدنی باشد. بهتر است که حداقل نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از میل نمودن قهوه گانودرما دکتر بیز سوپریم ، چیزی میل نشود. با توجه به روش مصرف افرادی که از خواص قهوه گانودرما بهره برده‌اند، بهترین زمان و تعداد مصرف، یک ساشه به صورت ناشتا و در اوایل صبح، یک ساشه هم در اواسط روز و نزدیک به عصر می‌باشد.

در این ساعات بدن در بالاترین میزان سوخت‌وساز و متابولیسم قرار دارد و در نتیجه محتویات قهوه گانودرما سوپریم به خوبی جذب بدن شده و اثرگذاری لازم را دارند. بدیهی است که تعداد ساشه‌های مورد نیاز روزانه، با توجه به هدف استفاده می‌تواند متفاوت باشد. نحوه استفاده به این صورت است که محتویات ساشه را با یک فنجان آبِ از جوش افتاده ترکیب کرده و حتی‌الامکان با قاشق چوبی هم زده و میل نمائید. با توجه به ذائقه یا سلیقۀ چشایی خود می‌توانید میزان آب را کم و زیاد کنید تا قهوه رقیق‌تر و یا غلیظ‌تر شود.

قهوه سوپریم گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما یکی از محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز است. با توجه به انواع قهوه های گانودرما دکتر بیز که در فروشگاه آریو کالا پیدا می شود احتمالا شما هم به دنبال خرید قهوه گانودرما اصل هستید.این قهوه ها با قارچ گانودرما ترکیباتی معجزه آسا را پدید آوردند که برای درمان بیماری های همچون دیابت و صرع و حتی سرطان بسیار مفید و اثر بخش می باشد.

در هر پک از قهوه سوپریم گانودرما 20 ساشه وجود دارد که بهترین زمان مصرف آن نیز در فواصل زمانی 24 ساعته است. به دلیل وجود مقدار کمی کافئین در این قهوه ها بهتر است مصرف آن را به ساعات پایانی شب و قبل از خواب موکول نکنید.توجه داشته باشید ما در فروشگاه خاص باکس انواع مختلفی از قهوه گانودرما را موجود داریم ولی هیچ کدام از آنها یعنی قهوه سوپریم، لاته و موکا و همچنین شکلات داغ گانودرما داروی تخصصی نیستند.

با اینکه ترکیبات قهوه گانودرما مکمل های بسیار مفیدی برای کنترلِ پیشرفت بیماری ها و از بین رفتن اثرات مخرب آنها بر بدن می باشد تجویز موردی آنها صحیح نبوده و توصیه میشود اگر بیمار هستید و داروی خاصی مصرف میکنید به هیچ وجه بدون مشورت با پزشک متخصص اقدام به جایگزینی یا قطع مصرف داروهای مهم خود نکنید.خرید قهوه گانودرما سوپریم به دلیل ماهیت درمانی آن ضمن طبیعی بودن یک سرمایه گذاری ارزشمند برای سلامتی بدن محسوب میشود. قهوه گانودرما دکتر بیز تنها محصول اصلی و درجه یک موجود در بازار است.

شما میتوانید از اینجا به لیست محصولات دکتر بیز دسترسی داشته باشید.قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز در این صفحه بروز و معتبر بوده و تقریبا همیشه شامل تخفیفی حدود 50 درصد برای مشتریان عزیز است بهتر است بدانید علت قیمت سوپریم با تخفیف، فروش بالا و مستقیم به مصرف کننده است. پس می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید بهتر است بدانید قهوه گانودرما دکتر بیز معمولا تاریخ انقضای بیش از یک تا دو سال از تاریخ تولید دارد و انقضا و اصالت این محصول شامل گارانتی می باشد.

تخفیف قهوه گانودرما بیز

قهوه های گانودرما بیز تقلبی اولین مساله ای که در خرید قهوه گانودرما بیز برای مشتری ایجاد میشود این است که آیا قیمت پائین دلیلی بر وجود قهوه های گانودرما بیز تقلبی است. توجه داشته باشید که قهوه گانودرما بیز اصل به صورت انحصاری توسط شرکت بیز تهیه میگردد و تا کنون گزارشی دال بر تقلبی بودن محصولات قیمت پائین تر وجود ندارد. و بدینوسیله به شما مشتریان عزیز اطمینان میدهیم که محصولات قهوه های گانودرما بیز تماما اصل بوده و هیچ مورد تقلبی وجود ندارد.

خواص قهوه های گانودرما

تمامی خواص قارچ گانودرما در قهوه های گانودرما موجود میباشد. خواص قارچ گانودرما قدمت 4000 ساله دارد. بیشتر در کشورهای شرق آسیا مورد استفاده بوده است.

این قارچ بنام قارچ جاودانگی ( باستناد 700 مقاله علمی ) شناخته شده است. قارچ گانودرما را پادشاه گیاهان و گیاه پادشاهان می نامند.
در گذشته های دور به علت هزینه بالا و کمیاب بودن آن فقط پادشاهان استفاده می کردند. قیمت قهوه گانودرما بیز در فروشگاه اینترنتی اوریزن شاپ 258000 تومان میباشد.

این قارچ دارای خواص منحصر به فردی میباشد. که میتوان این خواص را برای قهوه های گانودرما نیز نام برد.

  • این قهوه ها کمک زیادی به تقویت سیستم ایمنی بدن می کنند.
  • قوای جوانی را به بدن باز میگردانند.
  • کمک زیادی به درمان بیماریهای مختلف میکنند.
  • علاوه بر آن باعث افزایش طول عمر میشوند. افزایش انرژی، شادی و نشاط را به دنبال دارند.
  • خرید قهوه گانودرما بیز از فروشگاه اینترنتی اوریزن شاپ
  • فروشگاه اینترنتی اوریزن شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت میباشد که شما
  • میتوانید مجوز این نماد را در تمامی صفحات سایت مشاهده بفرمائید

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای دیابت

کبد چرب باعث بروز دیابت نوع دو شده و متقابلاً این موضوع یکی از اثرات دیابت نیز هست. همچنین در پی این موضوع گفتنی است که قارچ‌ گانودرما با خصوصیات ویژه ای که دارد باعث سمزدایی کبد چرب شده و بدین ترتیب این قارچ ضمن پیشگیری از دیابت آثار مخرب آن را نیز کمرنگ می کند. علاوه بر این گانودرمای موجود در قهوه سوپریم باعث افزایش ترشح انسولین شده و تاثیرات آن بر روی بدن را نیز بالا می برد.

گانودرما همچنین سرشار از انواع پلی ساکارید هاست و این موضوع آن را به یک کاهنده طبیعی قند خون تبدیل کرده است. گانودرما ضمن پیشگیری از بروز دیابت و کمک به متعادل شدن مقدار قند خون عوارض جانبی دیابت را نیز کاهش می دهد. به مثل همان طور که می دانید دیابت باعث ضعف و بی حالی فرد شده و در مقابل گانودرما یک نشاط آور قوی برای بدن است. شما می توانید برای مطالعه بیشتر راجب خواص قهوه گانودرما و جینسینگ عبارت مقابل را در گوگل جست و جو و روی لینک اول آن کلیک کنید: خواص قهوه گانودرما دکتر بیز

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای دستگاه گوارش

عفونت ها اصلی ترین عامل بروز زخم معده و مشکلات این چنینی در بدن هستند. گانودرما نیز با خاصیت سمزدایی قوی اش این مشکلات را از بین برده و به تمام مشکلات گوارشی دیگر هم خاتمه می دهد. به عنوان مثال مشکلات عصبی معده که از اضطراب و استرس نشات می گیرند تنها با چند دوره مصرف قهوه ی موکا دکتر بیز به کل رفع می شوند. علاوه بر این موارد التهابات دستگاه گوارش نیز با استفاده از قارچ گانودرما که ضد التهابی قوی است خیلی زود رنگ می بازند. گانودرما می تواند رفلاکس معده که آرامش خاطر بسیاری از افراد را از بین برده است را هم از بین ببرد.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا