مجله عمومی

رونمایی از پوستر ویژه برنامه «قهرمان مدرسه» در سنندج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: دغدغه شناسایی و معرفی مطلوب الگوهای برتر آموزش و پرورش کردستان موجب شد ایده ویژه‌برنامه «قهرمان مدرسه» شکل گیرد.

منتشلو ضبط این ویژه برنامه را با استفاده از ظرفیت استودیو اختصاصی آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد و با بیان اینکه تیم تخصصی رسانه‌ای دانشگاه فرهنگیان کردستان، این ویژه برنامه را تولید خواهند کرد، گفت: «قهرمان مدرسه» در سه حوزه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا، الگوهای کردستانی را به جامعه معرفی خواهد کرد.

وی از شروع فرایند ضبط برنامه‌ها از دی‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مجموعه از طریق کانال‌ها و رسانه‌های مختلف منتشر خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان همچنین شناسایی الگوها را بر مبنای شاخص‌هایی برنامه ریزی شده توصیف کرد و ضمن قدردانی از حوزه‌های مختلف اداره کل در جمع‌بندی این شاخص‌ها، از شهرستان‌ها و مناطق استان خواست در اطلاع رسانی مشارکت همگانی در معرفی این الگوها همکاری و همراهی نمایند.

منتشلو از همه مخاطبان آموزش و پرورش درخواست کرد الگوهای مد نظر خود را از طرقی که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، به روابط عمومی استان معرفی نمایند تا پس از بررسی بر اساس شاخص‌ها فرآیند تولید برنامه در این راستا انجام شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا