اقتصادی

ایران در حوزه پرتاب فضایی در حال توسعه یافتگی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، عیسی زارع پور صبح جمعه پس از ادای احترام به شهیدان شهرستان چهارباغ استان البرز و حضور در منزل شهید مدافع حرم اصغر الیاسی با اشاره به اینکه ایران در حوزه پرتاب فضایی در حال توسعه یافتگی است، افزود: امروز کشور به واسطه دانش و فناوری‌های جدید به کارگاه توسعه و پیشرفت تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی به خاطر هجمه‌های متعدد و جنگ ترکیبی بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد.

زارع پور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال توسعه یافتگی است، اما دشمن اجازه نمی‌دهد که حقایق پیشرفت برای مردم تبیین و تشریح شود.

گفتنی است، افتتاح طرح فیبر نوری تا منازل و کسب و کارها (FTTH)، افتتاح و تست سرعت اتصال اینترنت پرسرعت در منزل شهید اکبری و یک واحد گلخانه، شرکت در نشست دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم با حضور نخبگان و همچنین شورای اداری شهرستان ، افتتاح یک شرکت تولید گیربکس، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از برنامه مهم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا