مجله ورزشی

با احساسات مردم اصفهان بازی نکنید/پاسخ بی‌مهری به سپاهان داده می‌شود

مجله رز/اصفهان معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: اگر در یک شبکه‌ای بی‌مهری می‌شود، بچه‌های سپاهان زیاد به دل نگیرند. البته که به جای خود پاسخ داده می‌شود. همه مردم اصفهان پشتیبان سپاهان هستند و برای آن ارزش قائلند. این تیم سرزنده و پویا است و روحیه آن‌ها از بین رفتنی نیست.

محمدرضا جان‌نثاری در آیین تجلیل از قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: با احساسات مردم اصفهان بازی نکنید. هیچ‌کسی حق ندارد این‌طور با احساسات و عواطف مردم اصفهان بازی کنند.

معاون استانداری اصفهان با اشاره به درخشش ورزش اصفهان در هانگژو، افزود: ۵۴ نفر رفتند و ۱۷ مدال به اصفهان آورده‌اند. کجا سراغ دارید؟ از این میان ۱۱ نفر بانو بوده‌اند که آن‌ها افتخار می‌کنیم. امشب ۵۴ ورزشکار آسیایی داریم که از آن‌ها برای حضور پرقدرت در عرصه ملی تشکر می‌کنم.

جان‌نثاری یادآور شد: ظلمی به نظام اسلامی می‌شود که برخی می‌گویند به بانوان توجه نمی‌شود. واقعیت امشب قابل مشاهده است. از ۱۷ مدال کاروان اصفهان، ۱۱ نفر بانو هستند.

او خاطر نشان کرد: مدال‌های امشب ۱۱ درصد مدال‌های کشور است، در حالی که ما ۶ونیم درصد جمعیت کشور را داریم. در آن شبکه‌ها این آمارها هم مطرح شود. چه در ورزش چه در دفاع مقدس باید به نشاط مردم اصفهان افتخار کنیم. ما نوکر آن‌ها هستیم و این ورزشکاران توانستند پرچم ۲۴۰ هزار شهید را برافراشته کنند. 

جان‌نثاری تصریح کرد: خیلی کار تمام نشده داریم و باید کاری کنیم که در استان تمام زنان بتوانند ورزش کنند. در این زمینه اشکالاتی داریم که باید رفع شود. 

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا