کسب و کار محلیمجله عمومی

چگونه می‌توانم بفهمم کسی مرا در اینستاگرام بلاک کرده است؟

در این مقاله میخواهیم در مورد لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند صحبت نماییم. حال میخواهیم بدانیم چه راهی برای فهمیدن بلاک اکانت اینستاگرام توسط دیگران وجود دارد. زیرا ممکن است افراد به دلایل خاصی بخواهند بدانند که آیا از پیج شخصی بلاک شده اند یا خیر!

چگونه بفهمیم چه کسانی ما را بلاک کرده اند

1- در لیست دنبال کنندگان خود اسم فرد مورد نظر را سرچ کنید. اگر از لیست شما حذف شده، احتمالا شما را بلاک کرده است.

2- اگر از اینکه نام کاربری شخص مورد نظر کاملا درست وارد کرده اید مطمئن هستید. ولی پروفایل او را در صفحه سرچ مشاهده نمیکنید احتمالا بلاک شده اید.

 3- با اکانتی دیگر فرد مورد نظر را جستجو کنید. اگر نام او را یافتید پس حتما شخص اکانت اصلی شما را بلاک کرده است.

4- اگر قبلا با فرد مورد نظر گفتگو داشته اید پس حتما به قسمت دایرکت سر بزنید. اگر چت شما ناپدید شده بود شما بلاک شده اید.

5- حتی اگر پروفایل فرد قابل دیدن بود. و با وجود اینکه تعداد پست ها درج شده اما پستی را نمایش نمیدهد و شما علامت no posts yet را مشاهده میکنید قطعا شما بلاک شده اید.

6- راه دیگری که برای این کار وجود دارد این است از اپلیکیشن های بلاک یاب استفاده کنید. اگر برنامه مناسبی پیدا نکردید ما راه دیگری پیشنهاد میدهیم.

نکته مهم در استفاده از اپلیکیشن های بلاک یاب

نکته: بهتر است از اپلیکیشن های آنفالویاب برای پیدا کردن لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند استفاده نکنید.زیرا دو سه نمونه ای که از این اپلیکیشن وجود دارد، آمارهای دقیقی ارائه نداده اند. و ممکن است نصب آن ها برای شما مشکل ساز شود. زیرا اینگونه برنامه ها از طریق اینستاگرام تایید نشده هستند.

ارتباط با فرد بلاک کننده اکانت اینستاگرام

از آنجایی که شما نمیتوانید به طور مستقیم با فرد مورد نظر صحبت کنید. اما راهی برای برقراری ارتباط وجود دارد.شما باید در زیر یک پست عمومی نام فرد مورد نظر را منشن کرده (نام کاربری فرد@) و پیام خود را برای او بنویسید.افراد تمامی پیام هایی که آیدی آن ها منشن شده اند را میبینند حتی اگر بلاک کرده باشند. پس  شما میتوانید به راحتی ارتباط برقرار کنید.

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما را بلاک کرده است

اگر شما نمیتوانید کامنت بگذارید، دایرکت پیام دهید و در حالت کلی فعالیت های شما محدود شده است بدین معناست که از طرف اینستاگرام بلاک شده اید. اگر بار اول است که بلاک میشوید در مدت زمان کمی به حالت قبل بازخواهید گشت. اما اگر این اتفاق قبل از این هم افتاده مدت زمان آن طولانی تر میباشد.

چگونه کسانی را که در اینستاگرام بلاک کرده ایم پیدا کنیم

سوالات متداول :

سوال اول :شخصی که در اینستاگرام بلاک شده پست های فرد مربوطه را می بیند ؟

پاسخ سوال اول: اگر می‌توانید پست‌های شخص مورد نظر را ببینید، بلاک نیستید.

سوال دوم: از کجا بفهمیم اکانتی که پرایوت است ما را بلاک کرده یا خیر ؟

پاسخ سوال دوم: برای حساب‌های پرایوت اگر پروفایل با پیام «این حساب خصوصی است» را مشاهده می‌کنید، همه چیز خوب است و بلاک نشده‌اید.

کلام آخر

ما در این مقاله بیان نمودیم که نمیتوان لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند را مشخص نماییم و دیدن پروفایل کسانی که ما را بلاک کردند در اینستاگرام امکان پذیر نمیباشد.

منبع : Buy Instagram comments

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا