اقتصادی

نشست های بصیرتی حجاب و عفاف در مدارس استان برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: هفته قرآن، عترت و نماز مدارس سراسر کشور با شعار «هم‌نوای قرآن هم‌صدای غزه» از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز، غبار رویی گلزار مطهر شهدا، تکریم پیشکسوتان و تجلیل از خادمان قرآن، عترت و نماز در ادارات آموزش و پرورش از برنامه‌های هفته قرآن و عترت مدارس است.

مصباح نژاد تصریح کرد: دیدار دانش آموزان قرآنی با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای مظلوم غزه و لبنان، تبلیغات محیطی، حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در استان و شهرستان‌ها را نیز خواهیم داشت.

مصباح نژاد به برگزاری جلسات گفتمان دینی و نشست‌های بصیرتی با موضوعات حجاب و عفاف فاطمی در مدارس اشاره کرد و گفت: آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به مناسبت ایام فاطمیه بخشی از برنامه‌های هفته قرآن و عترت در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مصباح نژاد با اشاره به شمار هفته قرآن عترت و نماز، عنوان داشت: روز شنبه ۱۱ آذرماه با نام قرآن، مسیر زندگی «محافل استماع تلاوت و برگزاری مسابقات حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم» نام گذاری شد.

وی افزود: یکشنبه ۱۲ آذرماه با نام نهج‌البلاغه، فریاد جاودانگی «تبیین جایگاه هیئت دانش‌آموزی و برگزاری مسابقه رشته نهج‌البلاغه»، دوشنبه ۱۳ آذرماه احکام، انشای بندگی «توسعه فعالیت‌های نور چشم و برگزاری مسابقات رشته‌های اذان، احکام و انشای نماز» ثبت شد.

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان گفت: همچنین روزهای سه‌شنبه ۱۴ آذرماه صحیفه سجادیه، قله بالندگی «تبیین طرح مصباح‌الهدی و برگزاری مسابقات رشته‌های صحیفه سجادیه و دعاخوانی» چهارشنبه ۱۵ آذرماه انتظار فرج، نغمه دلدادگی «ترویج طرح عطر انتظار و برگزاری مسابقه رشته گفتمان مهدوی» و پنجشنبه ۱۶ آذرماه سیره فاطمی، سیرت آزادگی «برپایی مراسم با محوریت ایام فاطمیه، حضور در گلزار شهدا و برگزاری مسابقه رشته مداحی» را خواهیم داشت.

وی افزود: جمعه، ۱۷ آذرماه با نام جمعه، میعادگاه همبستگی «حضور خانوادگی در نماز جمعه» نامگذاری شده است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا