کیف پول های مناسب برای نگهداری وی چین vet

 وی چین از جذاب‌ترین پروژه‌های بازار کریپتو است که با قیمت ارزان خود می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت بسیار خوبی باشد. این شبکه برای تسهیل مدیریت زنجیره تامین در کسب و کارها راه‌اندازی شد. هدف اصلی ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به انتقال محموله‌هها در زنجیره تامین بود. بلاک چین زیرساخت بی‌نظیری برای ثبت این اطلاعات است و موقعیت محموله را به خوبی و در لحظه مشخص می‌کند. در این شبکه دو توکن VeChain Token (VET) و VeChainThor Energy (VTHO) به کار گرفته می‌شود. باید وی چین را به عنوان یک پلتفرم سازمانی معرفی کنیم که نیازهای یک سازمان را با استفاده از فناوری بلاک چین به خوبی برطرف می‌کند. با ما همراه باشید تا با روش‌های نگهداری از این ارز دیجیتال آشنا شوید.

آشنایی با وی چین

شبکه وی چین با دو توکن سروکار دارد: توکن VeChain Token (VET) برای انتقال ارزش در شبکه وی چین کاربرد دارد. توکن VeChainThor Energy (VTHO) نیز به عنوان منبع تامین انرژی یا همان گس (Gas) صرف پردازش درست تراکنش‌ها و ثبت قراردادهای هوشمند می‌شود.

این ارز در سال 2015 راه‌اندازی شد هدف اصلی مدیریت اطلاعات ارزشمند سازمان‌ها در فضایی بدون نیاز به اعتماد می‌توانند مدیریت امور داخلی را انجام دهند.

این توکن توسط یک تیم زبده طراحی و راه‌اندازی شده است و تا به امروز با برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سنعت چین مانند PWC و دولت این کشور همکاری داشته است. به همین دلیل انتظار می‌رود روز به روز بر تعداد شرکت‌ها و سازمان‌هایی که از قابلیت‌های این شبکه استفاده می‌کنند افزوده شود.

به همین دلیل بهتر است اکنون که قیمت ارز بسیار پایین است آن را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت انتخاب کنید. با خرید آسان وی چین و نگهداری این ارز شما نیز می‌توانید در آینده روشن این ارز شریک باشید. اگر یک مدت در مورد ارزهای دیجیتال تحقیق کرده باشید به خوبی می‌دانید که اولین قدم قبل از خرید ارز دیجیتال تهیه یک والت است. زیرا شما برای نگهداری ارزهای دیجیتال به یک محیط امن احتیاج خواهید داشت. در ادامه برخی از بهترین کیف پول های وی چین را به شما معرفی می‌کنیم.

کیف پول های ارز دیجیتال VeChain

برای آشنایی با انواع کیف پول های ارز دیجیتال وی چین مطالعه این بخش را از دست ندهید.

والت VeChainThor

این کیف پول بعد از رونمایی از شبکه Thor معرفی شد. این والت نرم‌افزاری است یعنی در قالب یک برنامه روی دستگاه‌های متصل به اینترنت نصب شده و از دارایی شما محافظت می‌کند. والت‌های نرم‌افزاری برای معامله‌گرانی که در فواصل زمانی کوتاه مدت سرمایه‌گذاری و معامله‌ می‌کنند مناسب هستند. این دسته از والت‌ها مدام به اینترنت اتصال دارند و ازاین رو برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال توصیه نمی‌شوند. این کیف پول تمام امکانات موردنیاز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، رابط کاربری آن بسیار ساده است و هر کسی با هر میزان آشنایی با ارزهای دیجیتال می‌تواند از این کیف پول استفاده کند.

این والت را می‌توانید روی گوشی‌های اندروید و iOS نصب کنید. شما می‌توانید با استفاده از این والت هر دو توکن VET و VTHO را نگهداری کنید. از جمله قابلیت‌های این والت می‌توان به تایید دو مرحله‌ای، رمزنگاری داده‌ها، محافظت معکوس و اثر انگشت اشاره کرد. نقطه ضعف این والت این است که تنها برای نگهداری از توکن‌های شبکه وی چین طراحی شده است و شما نمی‌توانید سایر ارزهای دیجیتال را در این والت نگهداری کنید.

کیف پول Trust Wallet

 تراست والت کیف پول شناخته‌شده‌ای در بازار است که بیشتر برای نگهداری اتریوم معرفی می‌شود. اما از آنجایی که این کیف نرم‌افزاری امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد برای نگهداری از وی چین نیز مناسب است. این کیف پول از سوی بایننس معرفی شده و از این رو یکی از محبو‌ب‌ترین والت‌های موجود در بازار است. نکته جالب توجه در مورد این والت این است که شما می‌توانید در کنار نگهداری از وی چین برای نگهداری از تمام توکن‌هایی که بر بستر اتریوم ساخته‌شده‌اند نیز از این والت استفاده کنید.

در کنار نگهداری از ارز دیجیتال، تراست والت امکاناتی نظیر استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز، استیک کردن یا قفل کردن دارایی در پروژه‌های مختلف و همینطور وام گیری در شبکه‌های بلاک چین را نیز مسیر می‌کند.

والت ترزور وان Trezor One

اگر به دنبال یک والت مناسب برای نگهداری طولانی مدت ارزهای وی چین خود هستید باید به دنبال خرید یک والت سخت‌افزاری باشید. این والت‌ها شباهت زیادی به فلش مموری دارند و دارایی شما را در فضایی به دور از اینترنت نگهداری می‌کنند. ترزور وان یکی از بهترین والت‌های سخت‌افزاری موجود در بازار است که باری نگهداری وی چین نیز مناسب است. این کیف پول یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین والت‌های سخت‌افزاری است که از امنیت بالایی برخوردار است.

لجر نانو اس Ledger Nano S

 این کیف پول یکی از معروف‌ترین والت‌های سخت‌افزاری موجود در بازار ارزهای دیجیتال است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با خرید این کیف پول در کنار نگهداری از وی چین، بیش از 1500 ارز دیجیتال دیگر را نیز در این کیف پول نگهداری کنید. به همین دلیل بسیاری از تریدرها از این کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنند.

ارز دیجیتال وی چین می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب برای آینده باشد. البته بهتر است پیش از خرید این ارز مکان مناسبی برای نگهداری از آن تدارک ببینید. کیف پول‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم برای نگهداری از این ارز مناسب هستند و توکن‌های وی چین شما را در امنیت کامل حفظ می‌کنند. شما تا امروز برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود از چه والتی استفاده کرده‌اید؟

خروج از نسخه موبایل