کسب و کار محلیمجله عمومی

قیمت غذای کره ای در تهران

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری، مردم می خواهند طعم های جدیدی  از انواع شربت با تخم شربتی را تجربه کنند بازدید از رستوران های بین المللی فرصتی برای آشنایی با غذاهای این کشور و امتحان کردن غذاهای جدید است. در این میان رستوران های کره ای از محبوب ترین رستوران های بین المللی تهران هستند. فرهنگ غذایی کره ای برای ایرانیان متنوع، سالم و در عین حال جدید است رستوران های کره ای را در جاهای مختلف تهران می توانید پیدا کنید در این مقاله از اسنپ فود قصد داریم سری به چند رستوران کره ای در تهران بزنیم و با غذاهای جالب آنها بیشتر آشنا شویم. پس اگر به دنبال آدرس رستوران های کره ای در تهران هستید و می خواهید منوی آن ها را بدانید با  https://emrouze.com همراه باشید.

رستوران کره ای بونسای

رستوران بونسای تهران یکی از بهترین رستوران های کره ای پایتخت برای کسانی است که به دنبال مکانی برای تجربه طعم های جدید و با کیفیت هستند. منوی کاملاً کره ای این رستوران با غذاهای باکیفیت و طعم عالی یکی از بهترین تجربه های گردشگری غذایی را برای شما رقم خواهد زد. بونسای اگرچه قدیمی نیست اما یکی از اولین رستوران های کره ای در تهران است که توسط تیمی مجرب و با تجربه مدیریت می شود.

کافه رستوران بونسای واقع در جاده کردستان مکانی دنج و صمیمی برای دور هم جمعی دوستانه یا خانوادگی است. به خصوص اگر در مورد یک تجربه جدید و هیجان انگیز تصمیم گرفته باشید. این رستوران دارای امکاناتی مانند دو اتاق اختصاصی با ظرفیت 40 نفر، اینترنت و پارکینگ مناسب می باشد. سرویس دهی رستوران از ساعت 12 ظهر شروع و تا ساعت 10 شب ادامه دارد. علاوه بر این، رستوران کره ای بونسای به مشتریان این امکان را می دهد که غذای بیرون بری سفارش دهند.

منوی رستوران کره ای بونسای

منوی رستوران کره ای بونسای شامل شیکساریو است. پنج بخش مختلف وجود دارد، از جمله Toykim Janryu Anjuryu، Shiksaryu Mayon Kita و Mandoryu.

قسمت اول، منوی شاکساریو شامل انواع سوپ های کره ای و برنج سرخ شده است. بخش بعدی انواع گوشت کبابی، بخش Anjurio غذاهای اصلی از برنج گرفته تا گوشت و رشته فرنگی و دو بخش بعدی سوپ و رشته و تکه های انواع غذاهای کره ای را شامل می شود.

رستوران کره ای Indirizo Di An Bonsai: تهران، بزرگراه کردستان، نبش خیابان 27، 20 متری گنبد، خیابان 28

رستوران کره ای در لیژ

کافه رستوران کره ای لیز یکی از بهترین رستوران های تهران است. این رستوران ممکن است برای کسانی مناسب باشد که به دنبال تجربه طعم های جدید هستند اما ریسک گریز نیستند. شما این امکان را دارید که علاوه بر غذاهای آشنا و محبوب خود در رستوران لیز، غذاهای کره ای نیز سفارش دهید.

رستوران کره ای لیز در تهران توسط آقای جونگ که اصالتاً کره ای هستند راه اندازی شد. آقای جینگ علاوه بر مدیریت رستوران لیز، رئیس منوی کره ای رستوران نیز می باشد و به دلیل آشنایی با غذاهای کره ای و طعم اصیل آنها، منوی قوی در بین رستوران های کره ای تهران دارد. رستوران کره ای لیز تصاویر و فیلم های مختلفی از غذاهای کره ای را منتشر می کند. پس قبل از سفارش آنلاین غذا از رستوران لیز تهران، می توانید ابتدای تصویر غذاهای کره ای این رستوران را مشاهده کنید. در منوی این رستوران علاوه بر کیمچی و رشته فرنگی، می توانید انواع فست فودها از جمله برگر و مرغ سوخاری را نیز سفارش دهید.


رستوران کره ای مهر و ماه

رستوران کره ای مهر و ماه تهران یک رستوران کره ای در تهران است که در میانه یک روز کاری شلوغ در تهران شما را شگفت زده خواهد کرد! در روزهای شلوغ مرکز شهر، می توانید برای ناهار در رستوران مهر و ماه یک تور آشپزی داشته باشید و طعم جدیدی از غذاهای کره ای را تجربه کنید.

رستوران کره ای در تهران به ویژه کافه رستوران مهر و ماه یک انتخاب عالی و خوب برای برنامه ریزی یک جلسه خوب در بعد از ظهر یا یک گزینه منحصر به فرد برای تشکیل یک جلسه کاری برای ناهار است. کافه رستوران مهر و ماه تهران با منوی کره ای و منوی کافه در حال حاضر یکی از خوش طعم ترین و محبوب ترین رستوران های کره ای تهران است.

رستوران یا سوان

اگر به دنبال رستوران کره ای در تهران هستید می توانید به رستوران قو بروید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های کره ای تهران است که با سرآشپز و پرسنل کره ای این فرصت را به شما می دهد تا بهترین غذاهای کره ای را تجربه کنید.

فضای زیبا و دلپذیر این رستوران باعث می شود احساسی سرشار از فرهنگ و فضای کره ای داشته باشید. عناصر سنتی مرتبط با فرهنگ کره ای، غذاهای لذیذ کره ای و طعم بی نظیر غذاهای کره ای می تواند تجربه ای مفرح و فراموش نشدنی برای شما باشد.

منوی رستوران کره ای سوان

در منوی رستوران کره ای سوان می توانید انواع غذاهای کره ای مانند سوشی، کیمچی، نودل، برنج سرخ شده، انواع سوپ و سالاد کره ای و انواع سیب زمینی سرخ شده را سفارش دهید و از طعم آنها لذت ببرید.

رستوران کره ای مانسون

برای کسانی که به غذاهای کره ای علاقه دارند، رستوران مانسون ممکن است انتخاب جذاب دیگری باشد. در مانسون لانژ با کادری حرفه ای و مجرب می توانید از غذاهای لذیذ کره ای با بالاترین کیفیت لذت ببرید و این امکان را برای شما فراهم کند تا تجربه لذیذ خود را ثبت کنید.

خوشمزه ترین غذاهای کره ای در تهران

غذاهای کره ای به عنوان غذاهای سالم و خوشمزه در ذهن بسیاری از ما نقش بسته است. برای تجربه طعم های بی نظیر می توانید از چند رستوران کره ای در تهران دیدن کنید. یک رستوران کره ای در تهران صادقیه، یک رستوران کره ای در تهران پارس، یک رستوران کره ای در خیابان سئول و یک رستوران کره ای سعادت آباد در تهران و بسیاری دیگر از رستوران های کره ای در تهران به شما این امکان را می دهند که از غذاهای کره ای با کیفیت لذت ببرید. سالم غذا بخورید و تجربه ای ماندگار برای خود بسازید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا